مربی تیم ملی کانو کاندایی قایقرانی گفت: چشم امیدم به عادل مجللی است و امیدوارم در مسابقات امسال نمایندگان خوبی برای ایران باشیم.

چشم امیدم به مجللی است/امیدوارم در مسابقات امسال نمایندگان خوبی برای ایران باشیمالیاس اقلیمی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: تمرینات به خوبی در حال انجام است، عادل مجللی هم در لهستان در حال تمرین است و 7 ورزشکار زیر نظر من در تهران در حال تمرین باشند تا در کاپ دوم جهانی حضور پیدا کنند.

وی افزود: سومین اردو را از ابتدای سال تا به حال پشت سر می‌گذاریم و از این پس نیز تعطیلی نخواهیم داشت.

اقلیمی در خصوص برگزاری اردوی برون مرزی برای تیم زیر نظرش گفت: قرار بود که قبل از کاپ‌ها یک اردوی برون مرزی داشته باشیم، اما شرایط فدراسیون کمی سخت است از طرفی ورزشکاران زیادی در حال تمرین در دریاچه آزادی هستند که متقبل هزینه بالایی است به همین منظور خطا لغو شد زیرا فدراسیون با مشکل مالی روبه رو است.

مربی تیم ملی کانو کانادایی در خصوص دیدگاه‌اش نسبت به مسابقات آتی گفت: امسال از نظر فنی در شرایط بهتری به سرمی‌بریم که فکر می‌کنیم عادل مجللی در ماده 200مترو بقیه ورزشکاران در ماده هزار متر تک نفره و دو نفره در مسابقات نماینده خوبی از ایران باشند.

اقلیمی در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی جهان تاکید داشت: حضور در مسابقات قهرمانی جهان بستگی به حضور ما در کاپ جهانی خواهد داشت و من به مجللی چشم امید دارم که در ماده 200 متر به نتایج خوبی دست پیدا کند، اما در مابقی رشته‌ها شرایط سخت است و باید خیلی تلاش کنیم تا بتوانیم، نتیجه‌ای ارزنده به دست آوریم.

وی در خصوص گرفتن سهمیه المپیک ریو گفت: شرایط ورزشکاران از لحاظ تمرینات خوب است، اما برای حضور در کسب سهمیه بسیار شرایط سختی است و چشم امیدم به عادل مجللی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار