مدیر عامل شرکت عمران اندیشه گفت: احداث بیمارستان با مشارکت خصوصی از اولویت‌هایی است که به طور جدی از سوی این مجموعه پیگیری می‌شود.

 محمد آیینی مدیر عامل شرکت عمران اندیشه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم احداث مراکز درمانی و بیمارستان در شهر جدید اندیشه اظهار کرد: احداث پروژه مرکز درمانی با مشارکت و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از سوی شرکت عمران اندیشه پیگیری می‌شود. 
وی در ادامه افزود: رایزنی‌هایی در این خصوص با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته تا احداث و بهره‌برداری از چنین پروژه‌ای در آینده عملیاتی شود. 

مدیر عامل شرکت عمران اندیشه در تشریح سطح تعامل دستگاه‌ها و ادارات فعال در شهر جدید اندیشه با شرکت عمران عنوان کرد: تعاملات مثبت و سازنده‌ای با ادارات آب، برق و مجموعه‌های فرهنگی در این منطقه است و با شورای شهر و بدنه شهرداری نیز به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که تعاملات و همکاری ها را افزایش دهیم که به طور یقین ثمرات و نتایج آن برای شهر و شهروندان بسیار سودمند خواهد بود. 

آیینی در پایان تصریح کرد: وجود اختلاف نظر در هر مجموعه‌ای امری طبیعی به شمار می رود اما در صورت تبدیل اختلاف نظر و اختلاف سلیقه به تعارض و تقابل توسعه ، پیشرفت و پویایی شهر آسیب می‌بیند و مردم در چنین فضایی متضرر خواهند شد و هدف و بنای ما نیز در شهر جدید اندیشه جلوگیری از چنین تعارضاتی است  که امیدواریم با همدلی و همزبانی هر چه بیشتر روند موفقیت‌ها و شکوفایی شهر جدید اندیشه همچون گذشته تداوم یابد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار