دریادار سیاری در دافوس:

باید به سمت ساخت مهمات پیشرفته و هوشمند حرکت کنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در بحث تجهیزات همه سلاح‌ها و مهمات به سمت هوشمندسازی حرکت می‌کنند و باید به سوی مهمات و سلاح‌های پیشرفته و هوشمند حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم گرامیداشت روز معلم که در سالن شهید فلاحی دافوس برگزار شد، اظهار داشت: باید افتخار کنیم که در نظام جمهوری اسلامی، روز مادر به نام حضرت زهرا و روز پدر به نام حضرت علی است.

وی ادامه داد: به برکت خون شهدا و پایمردی جوانان کشورمان، ذره‌ای از خاک جمهوری اسلامی ایران کم نشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نام‌گذاری روز ملی خلیج فارس تأکید کرد:‌ اگر به ارتقای توان رزمی ارتش در دو بعد انسانی و تجهیزاتی نگاه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که علم مؤثرترین روش بوده که در فرماندهی مدیریت، نظارت و کنترل مؤثر است. 

دریادار سیاری ادامه داد: در بحث تجهیزات باید همه سلاح‌ها و مهمات هوشمند شوند و با آمدن ربات‌ها در عرصه عملیاتی عرصه جنگ وارد مرحله جدیدی شده و باید به سوی سلاح‌ها و مهمات پیشرفته حرکت کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری علم در کنترل تهدیدات و خنثی‌سازی تهدیدات به روز شده یادآور شد: اثر و نقش علم و دانش در ارتقای توان رزمی بسیار مهم است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: با همت و تلاش نیروهای ارتش و نیروهای مسلح در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های مهمی بدست آمده که در عرصه آموزش ساخت تجهیزات و رزمایش‌ها مشخص است. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار