«سعید سهیلی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نسبت به انتصاب دبیر جدید جشنواره فجر خوشبینم

کارگردان «گشت ارشاد» گفت: با توجه به سابقه کاری محمد حیدری و ارتباط خوبش با اهالی سینما نسبت به عملکرد وی در جشنواره فجر خوشبینم.

سعید سهیلی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص انتصاب "محمد حیدری" به عنوان دبیر جدید جشنواره فیلم فجر گفت: محمد حیدری در یک مقطع زمانی مشاور معاونت سینمایی بود. شخصی توانمند، خوش فکر، مدیر و مدبر است و به همین دلیل ارتباط خوب و نزدیکی با اهالی سینما خواهد داشت.

وی بیان کرد: یک جشنواره خوب باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشد که دبیری بخشی از آن است.
بودجه، فیلمساز، افتتاحیه، اختتامیه، هیات داوران، و... هم اجزای تشکیل دهنده یک جشنواره هستند.

سهیلی افزود: برخی مسائل مثل بودجه، هیات داوران و... به صورت مستقیم و غیر مستقیم به دبیر مربوط می‌شود و برخی مسائل مثل حضور فیلمسازان معتبر به دبیر جشنواره ختم نمی‌شود پس اگر همه مسائل در کنار هم و با رویکردی مثبت قرار بگیرند شاهد  جشنواره‌ای مطلوب خواهیم بود و هیچکدام به تنهایی قدرت مانور مطلوب ندارند.

این کارگردان درخصوص پیش بینی عملکرد محمد حیدری بیان کرد: فکر می‌کنم محمد حیدری تعامل خوبی را با سینما و سینماگران برقرار می‌کند که در پی آن باید منتظر اتفاقات میمون و مبارکی باشیم.

سهیلی اظهار داشت: مسئولان امر باید برای جشنواره فیلم فجر یک سری اساسنامه تهیه و تنظیم کنند تا در آن مدت زمان ثابتی برای دبیری جشنواره در نظر گرفته شود تا دبیر جشنواره با برنامه ریزی دقیق و منظمی بتواند عملکرد خوبی را در آن مدت از خود ارائه دهد نه اینکه هر زمان و هر موقعی او را عزل کرده و دبیر جدیدی را منتصب کنند.

سهیلی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با دید جدید جشنواره‌ای پویاتر داشته باشیم و من نسبت به این جریان خوش بینم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار