در پی قهرمانی زود هنگام یوونتوس در سری ایتالیا؛

آلگری: هیچ وقت تسلیم نشدیم/ مدیر باشگاه یوونتوس: آلگری در ابتدا با تخم مرغ مورد استقبال قرار گرفت

در پی قهرمانی زود هنگام یوونتوس در سری ایتالیا مربی و مدیر این باشگاه فوتبالی به صحبت پرداختند.

آلگری: هیچ وقت تسلیم نشدیم/ مدیر باشگاه یونتوس: آلگری در ابتدا با تخم مرغ مورد استقبال قرار گرفتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از  فیفا، باشگاه یوونتوس توانست چهار بازی پیش از به تمام رسیدن اسکورتوو رقابت‌های سری  ایتالیا با پیروزی یک بر صفر موفق شدند به قهرمانی زود هنگام فصل دست یابند.

 ماسیمو آلگری سرمربی باشگاه یوونتوس ضمن ابراز رضایت از شاگردانش گفت: ما از ابتدا فکر می‌کردیم که او قهرمان است و از ابتدا در صدر جدول قرار داشتیم بدون شک در این فصل ما لحظه‌های بسیار سختی را نیز سپری کردیم و پشت سر گذاشتیم اما لحظه‌ای از جدیتمان کاسته نشد.

 به طور مثال در ماه ژانویه ما به تساوی برابر اینتر میلان دست یافتیم اما هفته بعد ناپولی را شکست دادیم، شاید در آن روز بازی خوبی از خود ارائه  ندادیم اما به خانه بازگشتیم پیروزی خانگی مهمی را کسب کردیم.

 ما لحظه به لحظه بازی‌ها و رقابت‌های لیگ را درک کردیم، هر بازی مفید بود حتی زماین که گل دریافت می‌کردیم به خودمان می‌آمدیم و بر روی عملکردمان تمرکز می‌کردیم، برای آنکه رشد کنید و به بلوغ برسید باید از چیز‌های زیادی دفاع کنید.

 تیم سمپدوریا‌ بازی بسیار خوبی از خود نشان دارد و در دو بخش حمله دفاع خوب ظاهر شد.

 مدیر باشگاه یوونتوس: آلگری با تخم مرغ مورد استقبال قرار گرفت

 موراتا‌ مدیر باشگاه یوونتوس در این خصوص گفت: وقتی که آلگری سرمربی باشگاه یوونتوس شد با گوجه و تخم مرغ مورد استقبال قرار گرفت.

 اما او به سرعت ما را با یک بازی فوق العاده و یک چالش  بی نظیر در تیم فوتبال یونتوس مواجه کرده او یک سرمربی فوق العاده در یک تیم بی نظیر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازی ، تیم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار