هشدارهای پلیس فتای كیش:

زمان مراجعه به آتلیه و عکاسی‌ها دقت نمایید

ترویج مسائل ضدفرهنگی، از بین بردن حریم خصوص افراد و خانواده ها، اتلاف وقت، فریب و كلاهبرداری از كاربران، انزوا و افسردگی ، نشر اکاذیب از جمله برخی از پیامدهای منفی شبكه های اجتماعی است.

زمان مراجعه به آتلیه و عکاسی‌ها دقت نماییدبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، استفاده از تلفن های هوشمند در صورت نادیده گرفتن هشدارها و نگهداری اطلاعات و عکس‌های خصوصی بستری برای سوء استفاده های برخی افراد را فراهم می سازد. 

پلیس فتای كیش با تاكید بر اینكه امروز هیچ لایه پنهانی در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی وجود ندارد، در توصیه ای آورده است: ترویج مسائل ضدفرهنگی، از بین بردن حریم خصوص افراد و خانواده‌ها، اتلاف وقت، فریب و كلاهبرداری از كاربران، انزوا و افسردگی ، نشر اکاذیب از جمله پیامدهای منفی شبكه های اجتماعی است. 

لذا به منظور جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان رعایت نكات ذیل الزامی می باشد: 

- بر روی هر لینکی که از طرف فردی ناآشنا ارسال می گردد کلیک نکنیم با كلیك لینك بدافزار عکس و دیگر اطلاعات پروفایل قربانی را سرقت و اطلاعات خصوصی وی را دستمایه اخاذی و دیگر نیات سوء خود قرار می دهند. 

- عكس و فیلم های خصوصی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران حتی نزیكان و اقوام خود قرار ندهید. 

- اجازه فیلم برداری و عكس برداری از مجالس خصوصی خود را به دیگران ندهید. 

- از ذخیره كردن اطلاعات خصوصی نظیر و فیلم و عكس بر روی تلفن همراه،تبلت و لپ تاپ پرهیز نمایید. 

- زمان مراجعه به آتلیه و عکاسی ها دقت نمایید مرکز موصوف دارای مجوزهای مربوطه باشد چراکه فعالیت این مراکز بدون مجوزهای لازم غیرقانونی است و احتمال سوء استفاده از عکسهای مشتری ها وجود دارد بویژه عکسهای خصوصی و خانوادگی و این از آسیب هایی است که میتواند زمینه ساز بروز و ظهور آسیب های عمیق تر باشد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار