در آلمان، 11 میلیون دوچرخه سوار وجود دارد که تعطیلات خود را در خارج از مرزهایشان می گذارند.

به گزارش وبگردی باشگاه خبرنگاران  و به نقل از عصر ایران ؛ سلیگو یکی از شهرهای شمالی ایرلند است که به عنوان یکی از بنادر مهم این کشور ایفای نقش می کند ،جمعیت این شهر تنها 20 هزار نفر است،با این حال بسیاری از صنایع مهم ایرلند مانند صنعت تولید ابزار و داروسازی در آن فعال است. طی هفته گذشته، شورای شهر سلیگو یک استراتژی جدید برای توسعه گردشگری این شهر تدوین کرد که بر توسعه گردشگری ماجراجویانه تمرکز داشت.
هدف آن ها این است که دوچرخه سواران تفریحی و علاقه مندان به فعالیت های آبی بیشتری را از سراسر اروپا جذب کنند.

«در آلمان، به تنهایی 11 میلیون دوچرخه سوار وجود دارد که تعطیلات خود را در خارج از مرزهایشان می گذارند، بیایید تا سهم خود را از آن ها کسب کنیم.» این جمله نظر ماری کاسرلی، عضو شورای شهر است که پیشنهاد می کند شورا باید یک استراتژی گردشگری 5 ساله تدوین کند تا اعتبار رو به رشد خود را به عنوان یک مرکز ماجراجویی در ایرلند مستحکم کند.

برخی از پروژه های کلیدی که کاسرلی پیشنهاد داده است، عبارتند از: توسعه راهی سبز در حومه شهر، راه های آبی رنگ جدید برای فعالیت های آبی، بهبود تسهیلات ساحلی و ایجاد و حمایت از دوچرخه سواری کوهستان در بخش کولانی؛ به نحوی که بتواند با هر مقصد دیگری در ایرلند رقابت کند.

رئیس شورای شهر، سیرن هایس عنوان کرد که کار روی استراتژی گردشگری آغاز شده است و «مذاکرات اولیه» با اداره گردشگری، سازمان آی تی سلیگو و اتاق بازرگانی انجام شده است، او می گوید: لازم است که برای هر استراتژی تحقیقات کاملی برای اعضا صورت گرفته باشد و شامل ارائه ماهیت محصول گردشگری باشد. نمی توان بی گدار به آب زد. وی اضافه کرد: اعضا باید بدانند که آیا شورای شهر مستقیما طرح های گردشگری را به پیش خواهد برد یا تنها نقش یک تسهیل کننده را بین کارفرما و پیمانکاران بر عهده خواهد داشت.

به نظر آقای هایس باید به پرسش های دیگری هم پیش از توسعه یک استراتژی بازاریابی پاسخ داد. چگونه این طرح می تواند هنر و محصولات فرهنگی ایرلند را ارائه دهد؟ چگونه بر فعالیت های اقتصادی شبانه تاثیر می گذارد؟

ماری کاسرلی در پاسخ به رئیس شورای شهر می گوید که شورای شهر هم باید نقش مجری طرح را بر عهده داشته باشد و هم تسهیل گر باشد. بسیاری از برنامه ها نیمه کاره رها می شوند اما من مطمئن هستم که چنین اتفاقی در اینجا نمی افتد. ما باید در اجرای این طرح مصمم و سرسخت باشیم و ببینیم که در 5 یا 6 ماه به چه دستاوردهایی خواهیم رسید.

آقای هایس با نظر همکار خود موافق است و عنوان می کند که قصد نداشته است طرحی را تدوین کند که فقط خاک بخورد. هر کدام از اعضای شورا تحت فشار قرار خواهند گرفت. ما باید بر منابع خود تمرکز کنیم تا بیشترین بازده را برای سلیگو داشته باشیم. او اضافه کرد که ما در ماه های آتی این برنامه را به پیش خواهیم برد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.