راجرز: گلزن خوب نداریم/50 گل را در این فصل از دست دادیم

سرمربی باشگاه لیورپول مدعی شد تیمش از نبود بازیکنان و گلزنان خوب رنج می‌برد.

راجرز: گلزن خوب نداریم/50 گل را در این فصل از دست دادیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  به نقل از سایت فیفا باشگاه لیورپول در رقابت‌های این هفته لیگ برتر جزیره باز هم نوار ناکامی‌ها خود را تکرار کرد و با شکست در مقابل هال‌سیتی از بختش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا کاسته شد.

اما براندون راجرز سرمربی باشگاه لیورپول در این هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ جزیره معتقد است هنوز برای خط زدن لیورپولی‌ها از جمع 4 تیم برتر زود است هرچند این مسئله را قبول دارد که تیمش به شدت از نبود گلزن خوب مانند سوارز و مصدومیت استوریچ رنج می‌برد.

وی در این خصوص گفت: شما نمی‌توانید این مسئله را انکار کنید که 50 گل را در رقابت‌های این فصل لیگ از دست داده‌اید اما ما باید با آنچه که داریم بهترین عملکرد را داشته باشیم و هنوز هم به حضور در جمع 4 تیم برتر اعتقاد دارم. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که با این بازیکنان بتوانیم شرایط فعلی تیم‌مان را بهبود ببخشیم مالک باشگاه هم ما را حمایت می‌کند. ما بازی‌های بزرگ زیادی را از دست داده‌ایم و واگذار کرده‌ایم و همین مسئله باعث شد که بر روی اعتماد به نفس ما تأثیر بگذارد. بسیار سخت است وقتی که با چنین شرایطی مواجه می‌شوید دوباره سعی کنید آن را بازسازی کنید و به اوج بازگردانید اما ما تسلیم نمی‌شویم و تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم.

لازم به ذکر است تیم فوتبال لیورپول امروز شنبه 12 اردیبهشت در چارچوب هفته 35 لیگ برتر جزیره به مصاف تیم کوئینز پارک خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار