رئیس آموزش و پرورش استان شهریار گفت: توسعه و رشد هر چه بیشتر انجمن‌های دانش آموزی در قالب شوراها، محیط زیست و NGOها به منظور تربیت شهروندانی کارآمد در اولویت این مجموعه قرار دارد.

توسعه انجمن‌های دانش آموزی در اولویت آموزش و پرورش شهریارعلی ذبیحی رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن تبریک روز معلم اظهار کرد: انجمن‌های دانش آموزی با مشارکت فعالانه محصلان نقش بسزایی در تربیت شهروندانی کارآمد و مطلوب برای آینده جامعه ایفا می‌کند و در این همین راستا فعالیت‌های این چنینی در قالب شوراهای دانش آموزی، محیط زیست و هوای پاک را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: آموزش مهارت‌های اجتماعی در قالب چنین سازوکارهایی به نحو مطلوبی محقق خواهد شد و زمینه و بستر لازم را برای آماده‌سازی جمعیت دانش آموزی در جهت نقش آفرینی مثبت و سازنده ایفا می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار در ادامه عنوان کرد: به منظور آگاه‌سازی هرچه بیشتر اولیای دانش آموزان نیز دوره‌های آموزشی متنوعی برگزار می شود که در واقع امر توسعه فرهنگی در طیف دانش آموزی در دو وجه خانه و مدرسه را به نحو شایسته‌تری محقق و عملیاتی می‌نماید.

ذبیحی در پایان تصریح کرد: فعالیت‌های خلاقانه بسیاری در ابعاد اجماعی و فرهنگی در سطح مدارس شهرستان شهریار شکل گرفته که امید آن داریم پیرو تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده روند موفقیت آمیز موجود در آینده نیز با قوت هر چه بیشتری استمرار یابد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار