پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی سارق حرفه‌ای باغ ویلاهای منطقه حصارگلستان را شناسایی و دستگیر کرد.

دزد معتاد به مرغ‌های ویلا هم رحم نکرد
سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درخصوص سرقت از باغ ویلا بلافاصله اکیپ تجسس و ماموران گشت انتظامی پاسگاه حصار گلستان در محل حاضر شدند.

سرهنگ صارمی افزود: ماموران پس از حضور در محل متوجه شدند شب گذشته سارق پس از ورود به این باغ ویلا مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل آهن آلات، لوازم منزل، کابل‌ها و کنتوربرق، شیرآلات و حتی دو عدد مرغ زنده را از این باغ ویلا به سرقت برده است.

وی ادامه داد:در ادامه ماموران با توجه به تصاویر دوربین‌های مداربسته، تصویر سارق را شناسایی و هنگام گشت زنی در خیابان‌های منطقه ویلاشهر طرقبه این سارق را مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و از کیف همراه وی مقادیری اموال مسروقه شامل شیرآلات، لوازم برقی و کنتور برق را کشف و به پاسگاه منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود اظهار داشت:این سارق ۳۲ساله که چندین سابقه سرقت و مواد مخدر در پرونده خود دارد در بازجویی‌های انجام شده در مواجهه با ادله پلیس لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ صارمی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی تصریح کرد: نصب دوربین مداربسته، ‌داشتن حصار و حفاظ مناسب، ‌قفل‌های ضد سرقت، روشنایی کافی از جمله نکاتی است که بایستی در پیشگیری از سرقت باغ ویلاداران مد نظر قرار دهند.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، دستگیری ، پلیس ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۱:۴۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
بنده خدحتمااگرسنه بوده که مرغ برده.آزادش بکنید
آخرین اخبار