در شانزدهمین اجلاس عمومی شواری عالی استان‌ها طرح اصلاح تبصره 2 ماده 39 قانون مالیات به ارزش افزوده مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی با تغییراتی به تصویب شورا رسید.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، شانزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها امروز (پنج شنبه)در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی با حضور 75 عضو از شورای عالی استان ها و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد.

درشانزدهمین اجلاس عمومی شواری عالی استان ها سه تن از اعضاء این شورا در نطق پیش از دستورمشکلات مربوط به استان خود را مطرح کردند و در ادامه طرح دوفوریتی بزرگداشت سالروز ملی شوراهای اسلامی سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفت  و در نهایت این طرح نه به صورت دو فوریتی و نه تک فوریتی تصویب نشد و به کمیسیون شورای عالی استان ها ارجاع داده شد.

طرح الزام شهرداری‌ها به مشارکت در ارتقاء نظام سلامت نیز در شانزدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت و با رای آرا پس از اصلاحاتی به تصویب رسید.

طرح تبصره 2 ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه بررسی شد و با بالاترین آراء اعضا به رای مثبت رسید.

و در آخر طرح تشکیل شوراهای اسلامی محله و منطقه در شهرها مورد بررسی قرار گرفت اما به تصویب نرسید و از دستو کار خارج شد و همچنین به کمیسیون مرکز پژوهش شورای عالی استان‌ها ارجاع داده شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، تصویب ، شانزدهمین ، اجلاس ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار