متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس گفت:در پاسخ به شایعات مطروحه مبنی بر اینکه من به واسطه شخص دیگری خواهان خرید باشگاه هستم باید تاکید کنم که با پول شخصی خود قصد خرید دارم و به خودم متکی هستم.

تنها خریدار تمام نقد پرسپولیس من هستم / برخی‌ها با لابی‌ با پیشکسوتان می‌خواهند صاحب پرسپولیس شوند+سندعلیرضا معظمی‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: من به هیچ وجه از سوی کسی مامور به خرید باشگاه فوتبال پرسپولیس نبوده و نخواهم بود و تاکید می‌کنم که با پول شخصی خود، خواهان خرید باشگاه پرسپولیس هستم و به صورت مستقل اقدام به خرید کردم البته در برخی رسانه‌ها اشاره شده که من از سوی فرد دیگری قصد شرکت در مزایده را داشتم که موکدا این موضوع را تکذیب می‌کنم.


وی تصریح کرد: آن دسته از افرادی که در اروپا زندگی می‌کنند و من را می‌شناسند از این مطلب آگاهی دارند که 300 میلیارد تومان پول زیادی نیست زیرا من دارای چند هتل و چندین کارخانه خودروسازی و البته بازارهای ایرانی موفق در سطح اروپا هستم ضمن اینکه ما نسل در نسل از لحاظ مالی ثروتمند بوده‌ایم پس نیازی به توضیح بیشتر نیست که من مستقل هستم و ازطرف شخص دیگری هم برای خرید پرسپولیس اقدام نکرده‌ام.

معظمی‌نیا: تنها خریدار تمام نقد پرسپولیس من هستم / برخی‌ها با لابی‌ با پیشکسوتان می‌خواهند صاحب پرسپولیس شوند

وی افزود: شخصی که در رسانه‌ها عنوان شده من از سوی او خواهان خرید پرسپولیس هستم اصالت کرمانشاهی دارد و من نیز متولد کرمانشاه هستم اما مطمئن باشید که ما به هیچ وجه یکدیگر را نمی‌شناسیم و هیچ ارتباطی باهم نداریم و تنها وجه تشابه ما این است که هردو متولد کرمانشاه هستیم.

هیچ کس برنده مزایده نیست
متقاضی خرید باشگاه پرسپولیس اذعان داشت: هنوز هیچ کس به طور قطعی پیروز این مزایده نیست، زیرا سازمان خصوصی‌سازی در زمان مقتضی نام خریدار را اعلام می‌کند و اینکه برخی بخواهند در این باره پیش داوری کنند کار اشتباهی است اما باز هم تاکید می‌کنم که پیروز واقعی در این مزایده فوتبال دوستان هستند.

به نفع هدایتی کتار می‌روم
وی یادآور شد: من، هدایتی و سایر خریداران همه با هم دوست هستیم و به هیچ وجه رقابتی با یکدیگر نداریم اما اگر من پیروز این مزایده باشم حاضرم در صورتی که مطمئن باشم هدایتی می‌تواند به خوبی پرسپولیس را مدیریت کند و موجبات شادی مردم ایران را فراهم آورد به نفع وی کنار می‌روم.

تنها متقاضی نقد پرسپولیس هستم
معظمی‌نیا اشاره کرد: متقاضیان خرید سرخابی‌های پایتخت همه به طور اقساط خواهان خرید پرسپولیس و انتقال هستند و تنها من به صورت نقدی اقدام به خرید باشگاه پرسپولیس کرده‌ام و بعید می‌دانم کسی هم فیش واریزی خرید را در پاکت گذاشته باشد به غیر از یک نفر از متقاضیان که خواهان پرسپولیس است.

معظمی‌نیا: تنها خریدار تمام نقد پرسپولیس من هستم / برخی‌ها با لابی‌ با پیشکسوتان می‌خواهند صاحب پرسپولیس شوند

برخی با لابی پیشکسوتان فوتبال قصد پیروزی دارند
وی گفت: تجربه ما فوق علم است و در عمل همواره ثابت شده که برخی با لابی پیشکسوتان فوتبال می‌خواهند آنها را در عمل انجام شده قرار دهند و مالکیت پرسپولیس را عهده‌دار شوند و شاید خیلی هم به حرف هواداران گوش ندهند اما ازپیشکسوتان و هواداران برای پیروزی خود در این مزایده مایه می‌گذارند.

سازمان خصوصی سازی شفاف سازی کند
وی ادامه داد: امیدواریم شخص پوری حسینی و سایر مسئولان سازمان خصوصی‌سازی با شفاف سازی همه ابعاد این مزایده، برای مردم فهیم، برنده واقعی این مزایده را مشخص نمایند و اعلام کنند که کدامیک از خریداران فیش واریزی خود را در پاکت قرار داده اند.

معظمی‌نیا: تنها خریدار تمام نقد پرسپولیس من هستم / برخی‌ها با لابی‌ با پیشکسوتان می‌خواهند صاحب پرسپولیس شوند

اگر قلبا ناراحت شوم انصراف می‌دهم
وی تصریح کرد: برخی شایعات توسط بعضی از خریداران مطرح شده که موجبات دل شکستگی مرا فراهم کرده است و اگر قرار باشد که در این مزایده به جای دوستی و احترام میان خریداران اختلاف شکل گیرد از شرکت در مزایده کناره‌گیری می‌کنم و مطمئن باشید اگر قلبا ناراحت شوم انصراف می‌دهم.

من مالک پراید نیستم
وی اخاطر نشان کرد: در برخی رسانه‌ها دیدم که نوشته بودند خریدار 300 میلیاردی با ماشین پراید به این مزایده آمده اما شفاف و صادقانه بگویم که این وسیله نقلیه برای من نبوده و مالک آن یکی از اعضای حراست سازمان خصوصی‌سازی است و برای آنکه من به سهولت و فارغ از هر گونه شلوغی در مقابل محل مزایده، خود را به این جلسه برسانم با وسیله نقلیه این مسئولین در مزایده شرکت کردم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از صمیم قلب از پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی که با مدیریت صحیح، اطلاع‌رسانی مناسب ‌و شفاف‌سازی جلسه مزایده را ترتیب دادند تشکر می‌کنم و امیدوارم که همه خریداران نیز جانب دوستی و احترام را در این اثنا رعایت کنند و خدمتگزار مردم باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابی
۱۸:۵۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
اقا سری که درد نمیکنه دستمال نمیبندن ..برو با پولت حال کن فکر میکنی باشگاه را خریدی میذارن کار کنی نه عزیزم لابی بعصیا اینقدر قویه که به هیچکس اجازه نمیده باعث پیشرفت این دوباشگاه بشه ..چون اگه توی صدر لیگ بودن الان باید 3برابر این پول را واسه خرید میدادی
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۳:۱۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام خدا قوت جناب معظمی خدا پشت و پناهت یاشه که با صداقت و قلبی پاک اومدی ایشالا که پیروز میشی این همه دستان دراز رو کوتاه کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
پراید داشتن کسر شأنه؟؟؟؟.... آقای محترم، برو حرف زدن یاد بگیر....پول دار بودن شأن و شخصیت نمیاره
Singapore
علی
۲۳:۰۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
وقتی خدا بخواد به کسی روزی بده اینجوری میده طرف میگه 300 میلیارد برام پول زیادی نیست
United States of America
حسین
۲۰:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام
مگه پراید چیه؟ ادم های پراید سوار هم پول دارن.درسته پراید فقط وسیله است ولی شخصیت نمیاره یا نمی بره
Iran (Islamic Republic of)
معظمی نیا بی پول
۲۰:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
از این که کرمانشاهی هستی بسیار خوشحالیم اما سود ی به ما نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
عشم جادوگر888
۱۹:۰۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
آقامافقط حاج حسین هدایتی رومیخایم مرسی ازلطفتت .پولت براخودت
آخرین اخبار