مديرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

5 رکورد جدید در شرکت فولاد مبارکه اصفهان به ثبت رسید

مديرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با تلاش متخصصان فولاد مبارکه اصفهان در فروردين امسال 5 رکورد جديد توليد فولاد در بخش‌های مختلف ثبت شد.

5 رکورد جدید در شرکت فولاد مبارکه اصفهان به ثبت رسیدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مدير عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ا شاره به اينکه اين شرکت در سال گذشته موفق به کسب سهم 50 درصدي توليد فولاد کشور شد گفت: در فروردين امسال در ناحيه آهن سازي با افزايش 15 هزارتني ميزان توليد ماهانه آهن اسفنجي به  611 هزار و942 تن رسيد.

سبحاني افزود:  پيش از اين رکورد توليد آهن اسفنجي در شرکت فولاد مبارکه  در ماه بهمن سال گذشته به ميزان 597 هزارتن بوده است.

وي ثبت رکورد ماهانه توليد تختال در ناحيه فولادسازي و ريخته‌گري مداوم را از ديگر موفقيتهاي شرکت برشمرد و گفت: با توليد 516هزار و 498 تن تختال در فروردين امسال، رکورد توليد ماهانه تختال  که مربوط به فروردين سال 93 به ميزان 505هزار و 248 تن  بود نيز شکسته شد.

سبحاني ازدستيابي به رکورد جديد توليد کلاف در ناحيه نورد گرم نيز خبر داد و افزود:با توليد 495 هزار و 233 تن کلاف در فروردين‌ ماه امسال، رکورد قبلي که مربوط به فروردين 93 به مقدار 493 هزار تن کلاف بود پشت سر گذاشته شد.

وي گفت: در توليد فولاد مذاب در ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبا نيز رکورد جديدي ثبت شد.

سبحاني  افزود :کارکنان اين ناحيه در فروردين ماه امسال با توليد71 هزار و 127 تن فولاد مذاب و 69 هزار و 34 تن کلاف گرم، رکورد قبلي را به ميزان دو هزارو 127 تن افزايش دادند.

مدير عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ثبت رکورد توليد کلاف گرم در ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته سبا هم خبر داد و گفت: ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته، با توليد 69 هزار و 34 تن کلاف گرم در فروردين‌ماه امسال رکورد ديگري را به ثبت رساند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، فولاد ، رکورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار