مافیای موسیقی سالن‌های مهم کشور را برای گروههای موسیقی با نگاه تجاری و بازاری رزرو کرده‌اند، در صورتی که هنرمندان حرفه‌ای کنار ایستاده‌اند.

"مانی رهنما" آهنگساز و خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران درباره مشکلات سالن و  اجرا گفت: مشکلات سالن تهیه کنندگان موسیقی را روی سبه شود و زیان می‌برد چون از طرفی مافیای موسیقی سالنهای مهم کشور را برای گروههای موسیقی با نگاه تجاری و بازاری رزرو کرده‌اند، در صورتی که هنرمندان حرفه‌ای کنار ایستاده‌اند.

رهنما در ادامه افزود: گروه‌های حرفه‌ای در سکوت و در خفا به صورت محدود موسیقی کار می‌کنند و باید توجه داشت که موسیقی بازاری تمامیت موسیقی کشور نیست و این نگاه تجاری حق مطلب موسیقی را ادا نمی‌کند. 

وی افزود: گزارش‌های موجود از مواجه مردم نسبت به موسیقی چندان رضایت بخش نیست در حالی که 15 سال پیش در اشعار از تشبیهات ادبی خوبی استفاده می‌شد ولی نسل امروز علاقمند است از ترانه‌ها در کمترین زمان سود ببرد. 

رهنما افزود: به نظر من هر چیزی با حرکت در روند حرفه‌ای و اصولی خود اهمیت می‌یابد و اگر چیزی را راحت بدست بیاورید راحت نیز از دست می‌دهید. 

وی ادامه داد: ما در ایران مدیر برنامه خوب نداریم، البته 3 یا 4 شرکت هستند که فضایی را برای مدیریت در اجرا ایجاد کرده‌اند، ولی کلیت بر معنای واقعی و حرفه‌ای نیستند. 

رهنما خاطر نشان کرد:‌80 درصد از تولید آلبوم جدید انجام شده است که هنوز اسم آن مشخص نیست و یکی از دلایل این امر غافلگیر کردن مخاطبان در کنسرت آینده است که امیدوارم اثری خوب و مورد پسند باشند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار