معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: رونق بخشیدن به اقتصاد، تولید ملی و هم افزایی سازنده با دنیا از برنامه های مهم دولت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون پارلمانی رییس جمهوری در سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت به استان فارس ، به نمایندگی از هیات دولت در جمع مردم شهرستان داراب گفت : هم اینک روابط داخلی و خارجی ما رو به بهبود است و سرمایه گذاران خارجی در حال عزیمت به ایران هستند و گام های بلندی در این زمینه درحال برداشته شدن است و نتایج خوبی هم درپی دارد.


معاون پارلمانی رییس جمهوری با اشاره به اینکه امروز تنهاراه برون رفت از رکود اقتصادی توسعه سرمایه گذاری است اضافه کرد: هم اکنون در بیشتر استان های کشور مردم از مشکل اشتغال و بیکاری جوانان سخن می گویند، اما باید توجه داشت که آیا بامنابع محدود فعلی دولت و بودجه ای که 80 درصد آن جاری است، چه راهی جز توسعه سرمایه گذاری و همت و همدلی مردم و دولت، راهکار حل این مشکل است.

انصاری بیان کرد:در طول مدت خدمت دولت تدبیر و امید، رشد اقتصادی در کشور داشتیم. 

معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد:همچنین دولت یازدهم وارث هزاران طرح نیمه تمام بود، که از سال های قبل برجا مانده بود و برای تکمیل آنها به چهار هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت.

وی افزود: کاری که سرداران ، سپاهیان و بسیجیان ما در هشت سال دفاع مقدس به انجام رساندند و برای ما افتخارآفریدند را سپاهیان و سرداران دیپلماسی امروز درحال تکرار آن هستند پس باید به یاری آنها بشتابیم.

انتهای پیام/ع


برچسب ها: رونق ، اقتصاد ، تولید ، دنیا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.