مهندس راسخ بر نقش موثر پست در تولید ناخالص ملی، و بهره وری ملی تاکید کرد

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی در همایش مدیران پست با تاکید بر نقش موثر پست در تولید ناخالص ملی، اقتصاد و فرهنگ، مدیریت سبز و بهره وری ملی اظهار داشت: توجه به نیازهای جدید مشتریان عاملی است که پست را برای رسیدن به قله‌هایی که برای آن در نظر گرفته شده است، یاری می‌کند.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ مهندس راسخ، معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی با بیان این که در 18 ماه گذشته زحمات خوبی در بخش پست کشیده شده است و نتایج آن نیز قابل لمس می باشد، گفت: باید نیازهای جدید مشتریان جدید را یافت و بازارهای جدیدی برای خود ایجاد کرد و از طریق آن در عرصه رقابت وارد شد.

وی با بیان اینکه مطالعه درباره مصرف کننده و بازار زمینه ساز حضور موثر و مستمر در این عرصه است، اظهار داشت: نیروی انسانی، زیرساخت‌ها و ارتباطات بین المللی پست سرمایه‌ای است که پست می‌تواند از ظرفیت آن برای راهبردهای خود استفاده کند. وی با اشاره به شعار پست هوشمند در سال جدید گفت: در برنامه ششم این شعار مد نظر قرار خواهد گرفت و راه را برای شناسایی فرصت‌های جدید و پیوند پست و فناوری اطلاعات فراهم می‌کند.

مهندس راسخ در ادامه با تاکید بر حمایت وزارت ارتباطات از شرکت پست جهت دستیابی به جایگاه مناسب خاطر نشان کرد: در دولت تدبیر و امید و وزارت ارتباطات، تمامی مجموعه‌های وزارت از جمله پست از ارکان آن به شمار رفته و از نظر وزارتخانه هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد.

مهندس راسخ بر نقش موثر پست در تولید ناخالص ملی، و بهره وری ملی تاکید کرد

وی با تاکید بر نقش موثر پست در حاکمیت سلامت اداری در جامعه گفت: حرکت پست در ارائه خدمات موجب ایجاد سلامت اداری در دستگاه‌های دیگر می‌شود. وی افزود: در این راستا نباید به برخورد به تخلف اندیشید بلکه باید گلوگاه‌ها و زمینه‌های ایجاد تخلف را از بین برد از این رو، کمیته‌های مختلف در شرکت‌ها و سازمان‌ها ایجاد شده و بحث سلامت اداری دنبال می‌شود.

مهندس راسخ با اشاره به نگاه دولت تدبیر و امید در بحث اصلاح نظام اداری و برقراری دولت الکترونیک نیز گفت: هشت برنامه در قالب پنج کمیته جهت اصلاح نظام اداری دیده شده و امیدواریم در شرکت پست نیز اجرایی شود. وی از طراحی پنجره یکپارچه وزارت ارتباطات خبر داد و گفت: در این طراحی جایگاه خاصی برای پست دیده شده است.

مهندس راسخ با اشاره به پیوستن دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات به وزارت ارتباطات گفت: به این ترتیب آموزش پست دوباره شکل گرفته و با مدیریت جدید این دانشکده امید است تا موقعیت آن به جایگاهی برسد که بتواند پذیرای جلسات آموزشی UPU باشد. وی در عین حال توجه ویژه به مسائل فرهنگی نظیر تکریم ارباب رجوع، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز را مهم بر شمرد وافزود: در عرصه فرهنگی توجه خاصی به خانواده‌ها داریم و امیدواریم در سراسر کشور این مسئله مد نظر قرار بگیرد.

مهندس راسخ در پایان از ایجاد ساختمان متمرکز برای شرکت پست در مجموعه پردیس وزارت خبر داد و گفت: در حال حاضر کار مطالعاتی آن شروع شده است و با جدیت پیگیری می‌شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار