نماینده مردم بوشهر و گناوه گفت: وزیر آموزش و پرورش را به توجه هرچه بیشتر به قشر معلمان و فرهنگیان دعوت می‌کنیم چراکه رضایتمندی معلمان آثار مثبتی در جامعه دارد.

ضرورت رسیدگی به وضعیت و رفع معضلات فرهنگیان در کشوربه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر و گناوه در نشست علنی امروز چهارشنبه (9 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکرشفاهی خود، گفت: وزیر آموزش و پرورش را به توجه هرچه بیشتر به قشر معلمان و فرهنگیان دعوت می‌کنیم چراکه رضایتمندی معلمان آثار مثبتی در جامعه دارد.

وی افزود: توجه به حقوق کارگران را به عموم متولیان امور کار و کارگری به ویژه وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی متذکر می شوم و رفع مشکل بیمه‌ای کارگران شرکت ایران صدرای بوشهر را به طور جدی خواستارم.

جمیری تصریح کرد: حادثه آتش‌سوزی جمعه گذشته شهر بوشهر خسارات مالی شدیدی به ساکنان 36 واحد مسکونی کوی امام‌حسین (ع) شهر بوشهر وارد کرد، جان عزیزی را گرفت و عده‌ای را مصدوم کرد جبران خسارات وارده را توسط دولت و دقت‌نظر مدیران محلس و کشوری را در سامان‌دهی مدیریت بحران استان هم‌چنین مجهز کردن آنها به امکانات مناسب‌تر برای جلوگیری از این چنین حوادث ناگوار خواستارم.

نماینده مردم بوشهر و گناوه خاطر نشان کرد: تجربه عدم توان شایسته مدیران در مهار حادثه عسلویه و حادثه اخیر بوشهر هشداری برای دولت است به ویژه وزرای نفت و کشور که استان بوشهر را با این همه سرمایه ملی با پایین‌ترین سطح امکانات و تجهیزات می‌خواهند اداره کنند از معاون اول رئیس جمهور به جهت دستور به جلوگیری از انتقال شرکت پایانه‌های نفتی خارک تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار