31 اردیبهشت، آخرین مهلت ارسال آثار به همایش اندیشه و قلم ارتش

31 اردیبهشت ماه آخرین مهلت ارسال آثار به "پنجمین همایش اندیشه و قلم ارتش" که در تیرماه سال جاری و در چهار بخش «کارکنان شاغل و بازنشسته ارتش»، « نویسندگان غیر ارتشی»، «همسران و فرزندان کارکنان پایور و وظیفه ارتش» و «ناشران ارتشی و غیر ارتشی» برگزار خواهد شد، اعلام شد.


به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ 31 اردیبهشت ماه آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین همایش اندیشه و قلم ارتش که در تیرماه سال جاری و در چهار بخش «کارکنان شاغل و بازنشسته ارتش»، « نویسندگان غیر ارتشی»، «همسران و فرزندان کارکنان پایور و وظیفه ارتش» و «ناشران ارتشی و غیر ارتشی» برگزار خواهد شد، اعلام شد.


بر این اساس کارکنان شاغل و بازنشسته ارتش باید کتاب‌های خود را در حوزه‌های «مدیریت، فرماندهی، دانش و فناوری نظامی»، «نقش و جایگاه ارتش در تحولات و رویدادهای جامعه»، «تبیین اندیشه‌های دفاعی فرماندهی معظم کل قوا»، «ولایت فقیه و ضرورت حمایت و تبعیت از ولایت»، «ادبیات دفاع مقدس و سایر موضوعات (شعر، داستان و رمان)»، «درسی ـ آموزشی»، «علوم انسانی و اجتماعی (سیاسی، تاریخی، حقوقی و اجتماعی)»، «معارف اسلامی و علوم دینی»، «علوم پزشکی، فنی و مهندسی» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و در این بین موضوعات با محتوای مرتبط یا مورد نیاز ارتش از امتیاز ویژه‌ای برخوردار خواهند بود.

گفتنی است نویسندگان غیر ارتشی نیز می‌توانند با موضوع‌های «دانش و فناوری نظامی، مدیریت و فرماندهی در ارتش»، «ارتش و نقش آن در تحولات و رویدادهای جامعه و به ویژه در دوران دفاع مقدس» و «ادبیات دفاع مقدس با نگاه ایثارگری‌های کارکنان ارتش» آثار خود را به دبیرخانه پنجمین همایش اندیشه و قلم ارتش بفرستند.

همچنین براساس اعلام دبیرخانه پنجمین همایش اندیشه و قلم ارتش، آثار همسران و فرزندان کارکنان ارتش بدون محدودیت موضوع پذیرفته خواهد شد.

یادآور می‌شود بر اساس فراخوان منتشر شده، کتاب‌های ارسالی به دبیرخانه پنجمین دوسالانه اندیشه و قلم ارتش، باید از بهار 1392، با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط یک ناشر منتشر و در همایش‌های پیشین اندیشه و قلم نیز شرکت داده نشده باشند. همچنین، کتاب‌های شرکت‌کنندگان، به غیر از آثار منتشر شده در حوزه کودکان و نوجوانان، نباید کمتر از 48 صفحه باشند.

همچنین علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند برای ارسال آثار خود به پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش  www.aja.ir (صفحه همایش اندیشه و قلم) مراجعه کنند و با چاپ برگه اطلاعات شرکت در همایش، آن را تنظیم و همراه با دو نسخه از نمونة چاپ و منتشر شده آثار به ضمیمه مدارک درخواست شده تا پایان اردیبهشت ماه 94 از طریق پست (صندوق پستی 16765 ـ 3376) و به نشانی تهران، میدان سبلان، خیابان شهید قدوسی، جنب خیابان ستاد کل نیروهای مسلح، حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی آجا، دبیرخانه همایش اندیشه و قلم آجا (مرکز اسناد) ارائه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار