باباجانزاده:

در مسابقات قهرمانی آسیا دو هدف را نشانه گرفته ام/باید هر طور شده در جهانی ملی پوش شوم

دارنده مدال برنز جهان گفت:هدفم از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ضمن کسب یک مدال خوشرنگ حفظ آمادگی جهت حضور پر قدرت در رقابت های انتخابی تیم ملی نیز است.

در مسابقات قهرمانی آسیا دو هدف را نشانه گرفته ام/باید هر طور شده در جهانی ملی پوش شومبشیر باباجانزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: هر کجا که نماینده ایران باشم با همه وجود برای افتخار آفرینی تلاش می کنم به همین منظور در رقابت های قهرمانی آسیا نیز طوری به میدان خواهم رفت که صاحب خوشرنگترین مدال این مسابقات شوم.

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون تصریح کرد: از آنجا که اواخر خرداد ماه مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می شود و موفقیت در این میدان جواز شرکت در رقابت های جهانی را به همراه دارد از فرصت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین استفاده را جهت بالا بردن میزان آمادگی ام خواهم داشت تا در نهایت صاحب دوبنده تیم ملی در جهانی لاس وگاس شوم. 

وی در پاسخ به این سوال که چرا پس از جهانی استانبول چند سالی است که از دوران اوجش فاصله گرفته است گفت: این موضوع دلایل مختلفی دارد که مقداری از آن مربوط به مشکلات شخصی است و بخشی از آن نیز به کم لطفی برخی دوستان ارتباط دارد که البته تمایلی برای بازگو کردن آن ندارم اما چیزی که مسلم است در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارم و از هر جهت آماده حضور در میادین پیش رو هستم.

باباجانزاده با بیان این که باید هر طور شده ملی پوش ایران در مسابقات جهانی 2015 باشد گفت: با تمام احترامی که برای همه فرنگی کاران سنگین وزن قائل هستم باید عرض کنم از آنجا هدف بزرگی چون کسب مدال جهانی را در سر دارم  تاکید می کنم تا من هستم کسی حتی فکر پوشیدن دوبنده تیم ملی را هم در ذهن نداشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار