سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از حضور نمایندگانی از وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی برای رسیدگی به موضوع ورود گردشگر صهیونیستی به کشور در جلسه این کمیسیون خبر داد.

رسیدگی به پرونده گردشگر صهیونیستی با حضور وزارت خارجه، اطلاعات و ناجا"سیدعلی طاهری" سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: در این جلسه دستگاه‌های مسئول صدور مجوز برای ورود گردشگر به کشور حضور پیدا کردند.

نماینده گرگان و آق‌قلا با اشاره به ارائه گزارش رئیس سازمان گردشگری در مورد ورود گردشگر رژیم صهیونیستی به کشور در جلسه روز یک‌شنبه(6 اردیبهشت) تصریح کرد: در ادامه همان جلسه امروز نمایندگانی از وزارت امور خارجه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی به فراکسیون فرهنگی دعوت شدند تا گزارشاتی را در مورد مراحل ورود یک گردشگر به کشور ارائه کنند.

طاهری در ادامه افزود: به دلیل بحث گردشگری، کمیسیون فرهنگی به این موضوع ورود کرد زیرا موضوع گردشگری یکی از مسائلی است که می‌تواند در توسعه آینده کشور بسیار موثر باشد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شرایط کشور ما مانند کشورهای دیگر نیست و باید ضمن آن که زیرساخت‌ها را آماده می‌کنیم، بتوانیم از لحاظ گردشگری نیز کشور را به جایگاه شایسته خود که همان رتبه اول در دنیاست برسانیم.

وی تصریح کرد: در این جلس اعضای کمیسیون فرهنگی به این نتیجه رسیدند که دستگاه‌های مسئول رسیدگی به ورود گردشگران به کشور با مراقبت بیشتر از وقوع چنین اتفاقاتی خودداری کنند.

نماینده گرگان و آق‌قلا اظهار داشت: نمی‌توان یک دستگاه را به صورت خاص مسئول ورود گردشگر رژیم صهیونیستی به کشور اعلام کرد و با در نظر گرفتن مسائل مطرح شده، مجلس از تمام دستگاه‌های مربوطه انتظار دارد با همکاری بیشتر با یکدیگر تلاش کنند تا چنین مسائلی مطرح نشود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: قرار بود در این جلسه موضوع گزارش دیوان محاسبات در مورد امور فرهنگی نیز مورد رسیدگی قرار بگیرد که به دلیل طولانی شدن جلسه، این مسئله به جلسه بعدی موکول شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار