فانی گفت: 5 هزار نیروی جدید در آینده نزدیک استخدام می شوند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ فانی امروز در مراسم تجلیل از معلمان برگزیده شهرستان رزن گفت : ساز وکار فراخوان برای استخدام این تعداد نیروی جدید بزودی اعلام خواهد شد.
پنج هزار استخدام جدید در آموزش وپرورش
وی افزود : اولویت استخدان در شرایط برابر با فرزندان فرهنگیان و همچنین مربیان پیش دبستانی است که در اموزش وپرورش فعالیت دارند.

وزیرآموزش وپرورش  از اجرای طرح رتبه بندی معلمان در سال جدید هم خبر داد و خاطرنشان کرد : این طرح با هدف افزایش کیفیت آموزش ، ارتقای معیشت فرهنگیان وافزایش مهارتهای حرفه ای معلمان اجرا شده است.
 
فانی گفت : دولت برای اجرای این طرح امسال هزار و350 میلیارد تومان وبرای سال اینده هم 3 هزار و500 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته است.

وزیر اموزش وپرورش در بخش دیگری از سخنان خود از دو برابر شدن اعتبارات این وزارتخانه در مقایسه با اعتیارات سایر وزارتخانه وسازمانهای دولتی در سال 94 خبر داد وافزود : اعتبارات این وزارتخانه برای سال جاری 23 درصد بیشتر از مصوب سال 93 شده است .
 
فانی از افرایش فوق العاده شغل300 هزار نفر ازمعلمان دوره ابتدای در سال گذشته هم خبر داد و تاکید کرد : اعتبار مورد نیاز این کار از محل صرفه جوئی ساماندهی نیروی انسانی این وزارتخانه تامین شده است.

انتهای پیام/س


برچسب ها: همدان ، وزیر ، استخدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.