حضور سعید درخشنده در مسابقات لیگ جهانی امسال به عنوان ناظر حاکی از رشد همه جانبه والیبال ایران در سطوح حرفه‌ای است.

درخشنده: نفوذ گراسا میزبانی مرحله نهایی را از ایران گرفتناظر مسابقات لیگ جهانی 2015 در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بازی‌های خوب تیم ایران در مسابقات لیگ جهانی سال قبل این توقع را ایجاد کرد و FIVB ما را در گروهی قرار داد که بهترین‌های جهان در آن حضوردارند و با تیم‌های ملی روسیه٬‌ آمریکا و لهستان که هر کدام قهرمانی المپیک و لیگ جهانی و جهانی را در کارنامه خود دارند٬ هم‌گروه شدیم.

درخشنده تصریح کرد: با توجه به این که از این4 کشور هیچ‌یک کاندید میزبانی مرحله نیمه نهایی نبودن کار ما برای صعود سخت شد و فقط 2 تیم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کنند البته ایران و لهستان خواستار میزبانی بودند ولی با توجه به نفوذی که برزیل در فدراسیون جهانی دارد و گراسا رییس FIVB هم خواستار آن شد تا این مرحله در زادگاهش برگزار شود. از گروه B که تیم‌های برزیل٬‌ استرالیا٬ ایتالیا و صربستان در آن هستند خیلی راحت می‌شود پیش‌بینی کرد که به جز استرالیا 3 تیم دیگر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.

ناظر ایرانی مسابقات لیگ جهانی در ادامه یادآور شد: لیگ جهانی مهمترین رویداد جهان است ابتدا توفیق است که ما اول سفر کرده و بعد میزبانیم چون بعد از آن‌که بازی‌های خارج از خانه را انجام دادیم به تهران بازگشته و در دیدارهای برگشت امتیازاتی را که از دست داده‌ایم با کمک تماشاچیان در تهران به دست آورده و نتایج را جبران می‌کنیم.

آیا توقعات مردم ازملی‌پوشان در خصوص کسب نتایج قابل قبول و راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ جهانی درست است؟ درخشنده در پاسخ به این سوال اظهارداشت: این مساله انتظاراست نباید٬ توقع کرد با توجه به سابقه ای که ما داریم دور از دسترس نیست و باید تلاش کرد ولی ما در گروه بسیار سختی در مرحله مقدماتی قرار گرفته‌ایم و رسیدن به این هدف کار سختی‌ است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار