مراسم اختتامیه دهکده سلامت در بوستان المهدی منطقه 9 به کار خود پایان داد.


به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، دهکده سلامت در منطقه 9 با حضور سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9، محمد خبازها قائم مقام این منطقه، هاشم فخاری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و دیگر روسا و معاونین این اداره و حضور پرشور و گسترده شهروندان در بوستان المهدی به کار خود پایان داد.

دراین مراسم شهردار منطقه 9 با اشاره به اهمیت موضوع تغذیه و غذای سالم در منطقه و همچنین تقدیر از زحمات برگزارکنندگان این مراسم اظهار کرد: با توجه به شعار سازمان جهانی بهداشت "ایمنی غذا از مزرعه تا سفره" باید به تغذیه سالم و مفید اهمیت داد و با استفاده از تغذیه سالم بدن خود را سالم نگه داریم تا بتوانیم روحیه شاد و با نشاط داشته باشیم.

وی ادامه داد: تغذیه سالم از ضروریات است که باید به آن توجه ویژه‌ای نشان دهیم و در دین مبین اسلام  هم به آن تأکید شده است.
بنابر این گزارش؛ غرفه‌هایی شامل غرفه کودک، خط سفید، غرفه ترک سیگار و مرکز بهداشت، پیام‌آوران همیاری، انجمن حمایت از بیماران (HIV مثبت) ، غرفه میوه‌های ارگانیک سازمان میوه و تره بار، غرفه بازیافت، غرفه کلینیک پزشکی، ورزشی و ... از جمله غرفه‌هایی بود که در دهکده سلامت برپا شد.

گفتنی است، از فعالین و منتخبین عرصه سلامت تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سالم ، منطقه ، سیگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار