ایون پیترز به جمع بازیگران فصل جدید سریال "داستان ترسناک آمریکایی" با عنوان "هتل" پیوست.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ ایون پیترز به جمع بازیگران فصل جدید سریال "داستان ترسناک آمریکایی" با عنوان "هتل" پیوست.

"داستان ترسناک آمریکایی" یک سری تلویزیونی از گونه وحشت است که توسط رایان مورفی، براد فالچاک خلق و تهیه‌کنندگی شد. سیستم این سری این است که هر فصل آن داستانی مجزاست و در همان فصل داستان پایان می‌یابد.

تاکنون سه فصل از این سری پخش شده‌است. فصل اول داستان ترسناک آمریکایی: خانه قتل که داستان یک خانه است که توسط روح ساکنان قبلی تسخیر شده‌است. فصل دوم داستان ترسناک آمریکایی: تیمارستان که داستانش در ۱۹۶۴ رخ می‌دهد درباره یک تیمارستان مذهبی است و داستان ترسناک آمریکایی: کاون در دو بازه زمانی دهه ۱۸۰۰-۱۸۱۰ و اکنون رخ می‌دهد و درباه جنگ بین ساحران و وودوگران است.

جسیکا لنگ به خاطر بازیش در این سریال مورد تحسین قرار گرفته‌است و به خاطر بازی در داستان ترسناک آمریکایی جایزه امی، جایزه گلدن گلوب, و جایزه انجمن بازیگران فیلم دریافت کرده‌است.

از بازیگران این سریال می توان به: کانی برایتون، دیلان مک‌درموت، ایون پیترز، تیسا فارمیگا، دنیس اوهیر، جسیکا لنگ، زاکاری کوئینتو، جوزف فینز، سارا پلسن، لیلی ریب، لیزی بروشر، جیمز کرامول، فرانسس کونری، اما رابرتز و کتی بیتس اشاره کرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار