سرمربی تیم بسکتبال مهرام بعد از شکست دادن دانشگاه آزاد در هفته شانزدهم لیگ حرفه ای، سعی در حفظ احترام حریف داشت و برد تیم خود را با کمی شانس گره زد.

مصطفی هاشمی بعد از شکست دادن دانشگاه آزاد در دور برگشت لیگ حرفه ای با تاکید بر به کار نبردن واژه انتقام به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی سختی بود. آن تیم واقعا شایسته است و شانس قهرمانی مانند چهار تیم دیگر بالای جدول که تاکید می کنم با هم برابرند. ما اگر جور دیگری به ماجرا نگاه کنیم با شعور مردم بازی کرده ایم.

وی ادامه داد: دانشگاه خیلی ما را اذیت کرد. در بخش هایی از بازی واقعا شانس با ما یار بود وگرنه تیم حریف بازی را گرفته بود. مثل همیشه می گویم که با یک برد و باخت کسی را قضاوت نکنیl و به برد هم غره نشویم.

تاکوان مثل همه بود

هاشمی در مورد بازی تاکوان دین بازیکن خارجی جدید تیم گفت: همه بازیکنان تیم خوب بودند. این مهره ها بازی را بردند و مهمترین نقش را داشتند. تاکوان هم مثل بقیه بازیکنان تیم بود. نمی توان کسی را جدا کرد. حدادی، داورپناه، ساهاکیان، زنگنه، اصلانی و بقیه به یک اندازه برای تیم زحمت کشیدند.

سرمربی مهرام در مورد خطاهای زیاد بازیکنان خود که روی تابلو ثبت شده بود، گفت: من تصمیم گیرنده نیستم. موظفم این تصمیمات را بپذیرم و با آن زندگی کنم.

هاشمی از زمان انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی حاضر به صحبت در این باره نشده است. وی در پاسخ به این سوال که اگر پیشنهاد دستیاری پاویچویچ را به او بدهند، حاضر به پذیرش است؟ گفت: من نه در مورد مربی خارجی صحبت می کنم نه خودم. امیدوارم هر چه اتفاق می افتد به نفع ممکلت و ورزش ملی باشد. تصمیم گیرنده من نیستم. من چه کاره ام؟ مربی هستم و اگر هنر کنم، تیم مهرام را رفع و رجوع می کنم. نظرم را هم در مورد تمام مربیان خارجی، یک بار گفته ام و دیگر تکرار نمی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار