شهردار ناحیه 5 منطقه 6 خبر داد:

اجرای آموزش‌های طرح تفکیک پسماند از مبدأ در منطقه 6

شهردار ناحیه پنج منطقه 6 از آغاز اطلاع‌رسانی‌های مختلف در رابطه با طرح تفکیک پسماند از مبدأ در این محدوده خبر داد.

مهرشاد الله‌وردی شهردار ناحیه پنج منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اجرای آموزش‌های طرح تفکیک پسماند از مبدأ، اظهار کرد: با همکاری معاونت شهری و امور بازیافت منطقه و با توجه به اجرای طرح تفکیک پسماند از مبدأ مطابق برنامه‌ریزی‌های زمان‌بندی شده فعالیت‌های تبلیغاتی در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی آغاز شده است.

وی عنوان کرد: حضور آموزشگرها در سطح مدارس محدوده که با اجرای برنامه‌های متنوع و اجرای مسابقات به بیان راهکارها و معرفی طرح تفکیک پسماند از مبدأ به زبان ساده می‌پرازند،‌ همچنین با توزیع بروشورهایی در سطح محلات و نیز آموزش در سرای محلات این ناحیه از جمله برنامه‌های تبلیغاتی این طرح در سطح محدوده است.

الله‌وردی تأکید کرد: با توجه به بافت اداری این محدوده و ظرفیت‌های ویژه‌ای که دارد با همکاری مدیر بازیافت ناحیه توزیع مخازن به منظور جمع‌آوری پسماندهای خشک در شرکت‌ها و مجتمع‌های اداری، تجاری سطح محدوده انجام شده است.

شهردار ناحیه پنج منطقه در پایان افزود: در جهت آشنایی نیروهای خدماتی مجتمع‌های اداری و تجاری محدوده با این طرح با حضور مدیر بازیافت ناحیه و آموزشگرهای طرح اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نیروهای خدماتی این مراکز می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار