مراسم جشن ولادت امام (ع) و همچنین بزرگداشت مقام معلم ظهر امروز در سالن شهید احمدی روشن دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ حمیدرضا خرم خورشید رییس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، در جمع اساتید، نخبگان و دانشجویان خاطرنشان کرد: در جامعه‌های دانشگاهی فقط درس خواندن مهم نیست بلکه دانشجویان با تاسی از امام علی(ع) باید ویژگی عالم خوب را ضمیمه مسیر خود کنند.

وی ضمن اشاره به کلام امیرالمومنین در نهج‌البلاغه به موضوعاتی در خصوص ظرافت دانش، دانش بی‌ثمر و علم سودمند، برترین دانش‌های دنیا، پرسشگری و ... اشاره نمود و گفت: متاسفانه در برخی از عرصه‌ها عمل بدون علم در کشور دیده می‌شود که با همت و نقش‌آفرینی دانشجویان امروز و کارگزاران فردا باید تحقیق و تفحص را جایگزین آن نمود.

خرم‌خورشید، در ادامه گفت: فقط درس خواندن مهم نیست بلکه کسب دانش، تحقیقات، فناوری و نوآوری پیشبرنده علم کشور است، که این مهم توسط دانشجویان محقق می‌شود.

گفتنی است، در پایان مراسم که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار گردید از اساتید برتر گروه‌های آموزشی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار