آيین‌نامه پیشنهادی حمایت از فعالیت تمام وقت دانشجویان دکتری ارائه شد

دانشگاه پیام‌نور آيین‌نامه پیشنهادی خود را مبنی بر حمایت از فعالیت تمام وقت دانشجویان دکترا به منظور تطبیق با سیاست‌های ابلاغی ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ارائه کرد.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیاست‌های اجرایی حمایت از فعالیت تمام وقت دانشجویان دکترا از طریق تأمین هزینه‌های معیشتی دانشجویان مشمول این سیاست‌ها و به منظور حمایت از نخبگان علمی و ترغیب آنها به پژوهش‌های مورد نیاز کشور، دی‌ ماه سال 90 در جلسه یازدهم ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور تصویب و ابلاغ شد.

بنابراين مقرر شد وزارتخانه‌های بهداشت‌، علوم، دانشگاه‌ آزاد‌ اسلامی و پیام‌نور آيین‌نامه اجرایی پیشنهادی خود را برای بررسی و تصویب به این ستاد ارائه کنند. 

بنابراين گزارش، هم اکنون در دانشگاه پیام‌نور بیش از 2500 دانشجوی دکتری غیر شاغل به تحصیل اشتغال دارند که مطابق با سیاست‌های حمایت از فعالیت‌های تمام وقت باید مشمول حمایت‌های معیشتی موضوع این آيین نامه قرار گیرند. 

همچنین مطابق اعلام معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور آيین‌نامه پیشنهادی پس از بررسی و تصویب در ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور برای اجرا به بیش از 500 واحد این دانشگاه ابلاغ خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.