امیرخجسته با بیان اینکه اقدامات اوقاف قابل دفاع است از مسئولان کشور درخواست کرد تا از حقوق موقوفات دفاع کنند و هرگونه اغماض و چشم ‌پوشی نسبت به این اقدامات قابل دفاع نیست.

به گزارش خبرنگار قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران، امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با تأکید بر ترویج فرهنگ وقف اظهار داشت: باید فرهنگ وقف را آنگونه که در شأن این سنت حسنه است، ترویج کنیم.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در نشست تخصصی وقف شرکت کرد. وگفت: ترویج سنت حسنه وقف باید دارای برنامه ‌ریزی مدرن و بلند مدت باشد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه اداره امور اوقاف به صورت دسته بندی شده و به روز است، عنوان کرد: برنامه ‌ریزی مدرن در زمینه وقف در سامانه جامع درون ‌سازمانی اوقاف دیده شده و تحقق یافته است.
وی تصریح کرد: دفاع از فرهنگ وقف و واقفین حق مسلمی است که برعهده همه مردم و مسئولان نهاده شده و نباید نسبت به آن اغماض و کوتاهی شود.
خجسته با بیان اینکه اقدامات اداره اوقاف قابل دفاع است از مسئولان کشوری درخواست کرد از حقوق موقوفات دفاع کنند وافزود: هرگونه اغماض و چشم ‌پوشی نسبت به این اقدامات قابل دفاع نیست.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:مشکلات بقعه شاهزاده حسین(ع) باید به جد پیگیری شود و از وظایف خود می ‌دانم که از حقوق این امامزاده دفاع کنم.
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات این امامزاده را به مسئولان کشوری انتقال داده تا برای رفع آن اقدام کنند و بودجه‌ ملی برای اوقاف همدان در نظر گرفته شود.
در پایان این نشست مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان از نماینده مردم همدان در مجلس خواست تا پیگیر مطالبات اداره اوقاف از دستگاه ‌های اداری شود. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار