در منطقه 6 انجام می‌شود:

برگزاری اختتامیه جشنواره دهکده سلامت در بوستان لاله

شهردار منطقه 6 از برگزاری اختتامیه جشنواره دهکده سلامت روز دوشنبه هفتم اردیبهشت با اجرای بیش از 270 عنوان برنامه سلامت محور خبر داد.

برگزاری اختتامیه جشنواره دهکده سلامت در بوستان لالهعظیم بابایی شهردار منطقه 6  در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره دهکده سلامت در بوستان لاله اظهار کرد: برگزاری اختتامیه جشنواره دهکده سلامت که به مناسبت هفته سلامت از اول اردیبهشت با برپایی 30 غرفه و اجرای 270 عنوان برنامه سلامت محور از ساعت 15 تا 19:30 دقیقه در بوستان لاله برگزار شد امروز به کار خود پایان می‌دهد.

وی در ادامه افزود:‌ این جشنواره شامل برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی سلامت محور است که در قالب کارگاه‌های آموزشی، تور، بازدید، مسابقه، جشن، همایش و ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به مدت یک هفته در بوستان لاله برپا شد.

بابایی ادامه داد: ایستگاه‌های ویژه سلامت در پایانه بیهقی، تره بار جلال آل احمد، تره بار توانیز، مسیر نماز جمعه تهران، مترو هفت تیر و پارک اسد آبادی نیز برگزار شد.

بابایی در پایان تصریح کرد: عیادت از جانبازان بیمارستان ساسان و مراکز درمانی، جشن آدینه سلامت( پیاده روی نمادین) در بوستان جنگلی یاس، دیدار با والدین شهدا، تقدیر از فعالان و منتخبین عرصه سلامت، بازدید از رسانه‌ها، تهیه و توزیع اقلام آموزشی، برگزاری نمایشگاه یک سبد سلامتی، برپایی جشنواره غذای سالم و ... از برنامه‌های اجرا شده به مناسبت هفته سلامت در این منطقه بوده است.

انتهای پیام/


 

برچسب ها: شهری ، نمادین ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار