معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش خبر داد

راه‌اندازی خانه هنر در کیش

محمد خدايي گفت: جشنواره تئاتر دانشگاهي بعد تفريحي و آموزشي دارد البته پيام آموزشي آن بيشتر خواهد بود به همین جهت به دنبال ايجاد خانه هنر در كيش هستيم تا اينجا را پايگاه اصلي هنر كنيم.

به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران، در حاشیه برگزاری بخش مناطق هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی که در جزیره کیش در حال برگزاری است؛ شب گذشته یکشنبه ۶ اردیبهشت یک نشست رسانه ای با معاون گردشگری منطقه آزاد کیش به عنوان حامی جشنواره برپا شد.

محمد خدايي معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد كيش در جمع خبرنگاران عنوان كرد: كيش نياز اساسي به هنر دارد چراكه هنرمندان مي توانند با پتانسيل این شهر آشنا شوند و اين موضوع نتايج خوبي دارد.

وي ادامه داد: در حوزه گردشكري هنر نقش اساسي دارد و برگزاري افتتاحيه ي جشنواره تئاتر فجر پارسال نيز در كيش تاكيد بر آن داشت كه پتانسيل هاي بالقوه را بالفعل كنيم.

خدايي تصريح كرد: سالن‌ها و امكانات بخش مناطق جشنواره بر عهده‌ي منطقه آزاد كيش است و سالن همايشي نيز براي اختتاميه در نظر گرفتيم.

وي افزود :منطقه آزاد 5 هزار دانشجو دارد و تئاتر دانشگاهي بايد با دانشگاههاي منطقه ارتباط بگيرد. البته حضور هنرمندان در جزيره باعث جذب گردشگر خواهد شد.

خدايي عنوان كرد: جشنواره تئاتر دانشگاهي بعد تفريحي و آموزشي دارد البته پيام آموزشي آن بيشتر خواهد بود همچنين به دنبال ايجاد خانه هنر در كيش هستيم تا اينجا را پايگاه اصلي هنر كنيم.

وي گفت:مهم اين است كه پتانسيل هاي هنري را شناسايي كنيم و از تيزرها و تبليغات در اين راستا باشيم و علاقه مند به حضور هنرمندان در كيش است.

خدايي بيان كرد: اكثر جنگ ها با حضور هنرمنداني است كه روي سن قرار ميگیرند و در تلویزيون پخش ميشود همچنين ما ميتوانيم استعدادهايي را بپدا كنيم كه در شهرستانها باشد، و ارتباط با دانشگاهها در حوزه هاي مختلف فرصت مهمي است كه دانشجويان ما را در حوزه گردشكري كمك كنند.

وي خاطرنشان كرد: در حوزه گردشكري تمام حوزه ها مي توانند فعال شود و صنعت گردشگري با صنايع مختلف براي ايجاد جاذبه كمك كند و فرصت مغتنم ميشماريم كه در حوزه تئاتر دانشجويي در آينده در خدمت دانشجويان باشيم كه اشتغال زايي مي كنند. 

خدايي در پايان گفت: ما متولي جشنواره تئاتر دانشگاهي نيستيم بلكه فقط امكانات در اختيارشان ميگذاريم و وزارت علوم متولي اين جشنواره استّ.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار