سخت‌گیری‌های وزارت ارشاد و همکاری نکردن در زمینه‌های مختلف، ورود موسیقی زیر زمینی را هموار کرده است.

سخت‌گیری‌های ارشاد ورود موسیقی زیرزمینی را هموار کرد!محسن ناظمی آهنگساز و خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران درباره موسیقی زیر زمینی گفت: اگر مسئولین برای مجوز دادن به شعر و موسیقی همکاری نکنند خوانندگان زیر زمینی پر رنگ‌تر می‌شوند. 

وی افزود: دنیا رو به پیشرفت و مدرنیزه شدن است، تا زمانی که ماهواره وجود دارد باید فرهنگ سازی شود و وزارت ارشاد در مجوز دادن به شعر و موسیقی آزادتر عمل کنند، در صورت این همکاری جوانان کمتر به موسیقی غربی و زیر زمینی روی می‌آورند. 

ناظمی افزود: علاقمندی به شهرت، حس حسادت و رقابت را در جوانان برانگیخته است؛ عشق به شهرت شرایطی را برای علاقمندان فراهم کرد که به راحتی ضبط موسیقی و خوانندگی در خانه‌ها می شود و با آمدن نرم افزارهای موسیقی و با داشتن یک علم جزئی این کار به سادگی صورت می‌گیرد و سخت‌گیری وزارت ارشاد در مجوز دادن علت به وجود آمدن خوانندگان زیر زمینی است. 

وی افزود: از سال 70 موسیقی را شروع کردم و به نواختن 12 نوع از آلات موسیقی مسلطم و هم در سبک سنتی، هم پاپ فعالیت دارد و سالن تمرین و استریو شخصی را به صورت شبانه روزی در خدمت جوانان بی بضاعت قرار داده‌ام که علاقمندان در این حوزه بسادگی فعالیت کنند. 

ناظمی خاطر نشان کرد: موسیقی متن برنامه سری اولی‌ها (که هنوز اسمش قطعی نیست) را کار کرده که هم خواننده، کارگردان تیتراژ گرافیکی 1 و 2 و تدوین گری این برنامه را برعهده دارد و 2 فیلم دیگر به نام‌های اعتماد بزرگ و دختران پلیس را در دست دارد که فیلم اعتماد بزرگ دارای مجوز است. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.