عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور جدی اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت: هر اقدامی که لازم باشد برای حضور منسجم و متحد انجام خواهیم داد و اکنون خیلی زود است که درباره فرد صحبت کنیم اما حضوری منسجم خواهیم داشت.

اکثریت کرسی‌ها مجلس را اصلاح‌طلبان کسب خواهند کردبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا عارف" عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم آیین افتتاح تشکل فرهنگ و سیاست دانشگاه صنعتی امیرکبیر که در آمفی تئاتر مرکزی این دانشگاه برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی براینکه برخی رسانه‌ها معتقدند که اگر در انتخابات شرکت کنیم با کسب آرای بسیاری رئیس مجلس خواهید شد اظهار داشت: حرف آخر را مردم می‌زنند و هر چه که مردم بگویند همان خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره این که آیا 250 کرسی مجلس شورای اسلامی را کسب خواهید کرد عنوان کرد: به امید خدا اکثریت کرسی مجلس را اصلاح طلبان کسب خواهند کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور جدی اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر اقدامی که لازم باشد برای حضور منسجم و متحد انجام خواهیم داد و اکنون خیلی زود است که درباره فرد صحبت کنیم اما حضوری منسجم خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، عارف ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار