سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته، به احترام عزیز اصلی و حجت ا... خطیب یک دقیقه سکوت قبل از بازی امروز با سایپا را در برنامه مسابقه خواهیم داشت.

سکوت یک دقیقه ای به احترام عزیز اصلی و خطیبمحمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هماهنگی ها برای یک دقیقه سکوت در بازی امروز به احترام عزیز اصلی و حجت ا... خطیب انجام دادیم.
 
خوردبین درباره درگذشت حجت ا... خطیب تصریح کرد، یک سال با خطیب کار کردم، وی فرد کار بلدی بود خاطرات خوبی از خطیب دارم وی در دوران مدیریتش در پرسپولیس توانست کمک زیادی به باشگاه کند به هر حال به خانواده خطیب تسلیت می گویم و برای خانواده‌اش صبر جزیل می‌طلبم.
 
 وی درباره وضعیت خانزاده در بازی امروز گفت: خانزاده حرکت ناشایستی انجام داده و باید سزای عملش را هم ببیند اما سرمربی در مورد حضورش در بازی امروز تصمیم می گیرد به هر حال ترکیب تیم برای بازی با سایپا ساعت 14 مشخص و آن وقت وضعیت خانزاده هم معلوم می شود.
 
سرپرست پرسپولیس در خصوص وضعیت گابریل گفت: گابریل از تیم الغرافه قطر پیشنهاد دارد و کادر فنی تیم باید تصمیم لازم را در خصوص گابریل بگیرد که اجازه جدای این بازیکن را میدهد یا نمی‌دهد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: سایپا تیم  قدرتمندی است اما ما قصد داریم این تیم را شکست دهیم تا در منطقه خطر سقوط قرار  نگیریم.
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار