رئیس جمهور و هیات دولت، روز چهار شنبه نهم اردیبهشت ماه به استان فارس سفر می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ استاندار فارس گفت: رئیس جمهور روز چهارشنبه به شیراز می آید و ساعت 9 صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با مردم دیدار می کند.

احمدی ادامه داد: در این سفر درخواست های مردم از رئیس جمهور و هیات دولت به صورت تلفنی با شماره تلفن رایگان 111 جمع آوری می شود.

وی گفت: ستاد پاسخ گویی به درخواست های مردمی برای حفظ کرامت مردم از چند روز قبل تا چند روز پس از سفر آماده دریافت درخواست های مردمی است .

استاندار فارس افزود: 14 نفر از وزرا نیز به 28 شهرستان این استان سفر کرده و مشکلات و درخواست های مردم را بررسی می کنند.

احمدی همچنین بیان کرد: از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر دیدار با گروه های مختلف دانشگاهیان، عشایر، علما، نخبگان ، فرهنگیان و روحانیون و دیدار کارآفرینان و سرمایه گذاران فارسی داخل و خارج از کشور با مسئولان بلند پایه اقتصادی و رسیدگی به مشکلات آن ها با حضور مستقیم رئیس جمهور  است.

استاندار فارس برگزاری شورای اداری استان با حضور رئیس جمهور و وزرا و کنفرانس خبری در روز پنج شنبه را پایان سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس دانست.

سید محمد احمدی استاندار فارس گفت: در این سفر مردم فارس باید در قله بودن خود را با حضور خود جوش، پرشور و گسترده نشان دهند، به گونه ای که در عرصه بین المللی نیز اثر گذار باشد.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.