مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: به منظور حفظ و نگهداشت توان تولید، برنامه حفاری چاه‌ها تدوین و به این منظور به کارگیری 47 دکل تعمیری، توسعه‌ای و استفاده از 15 دستگاه لوله مغزی سیار در سال 94 در دستور کار قرار دارد.

اتونشر///برنامه حفاری چاه ها و به کارگیری دکل ها در دستور کار قرار گرفتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، بیژن عالی پور در نخستین نشست پیگیری برنامه تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سال 1394 که با هدف پایش و ارزیابی برنامه های مصوب تولید در سال جاری برگزار شد، گفت: برنامه تولید نفت، گاز و مایعات گازی مناطق نفت خیز جنوب، با توجه به شرایط پیش رو و در راستای برنامه ابلاغی شرکت ملی نفت ایران با شتابی بیش از پیش تداوم می یابد. 

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب حدود 83 درصد نفت و 16 درصد گاز کشور را تامین می کند، تصریح کرد: با تلاش کارکنان و متخصصان این شرکت، هم اکنون ظرفیت تولید نفت خام تا مرز 3 میلیون بشکه در روز فراهم شده است. 

عالی پور در این نشست که با حضور مدیران عامل شرکت های تابع، مدیران ستادی و اعضای هیئت مدیره برگزار شد، با اشاره به اینکه در سال 94 اجرای پروژه های مرتبط با تولید نفت، گاز، و مایعات گازی دراولویت قرار دارد، گفت: در ارتباط با نگهداشت و افزایش تولید، واحد های جدید فرآورشی در حوزه عملیاتی این شرکت راه اندازی خواهد شد. 

بررسی وضعیت تحقق برنامه های تولید شرکت ها ی بهره بردار تابعه مناطق نفت خیز جنوب در سال گذشته و نیز اهداف ترسیمی تولید این شرکت ها در سال 94 و راهکارهای دستیابی به آن از دیگر مباحثی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: حفاری ، دکل ، تولید ، نفت ، ظرفیت ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار