چهار نماینده کشورمان امروز (شنبه) در رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان به میدان رفتند.

پیروزی بیابانگرد، صالحی زاده، اطری و محبی مقابل حریفانشانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولا پتروف بلغارستان از دیروز(جمعه) و با حضور کشتی گیرانی از 26 کشور دنیا در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان در حال برگزاری است.

رقابت های کشتی در روز دوم در حال برگزاری است که نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در رقابت های کشتی فرنگی و در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر تومی هینووانف از رومانی را شکست داد وی در دور دوم نیز با نتیجه 4 بر 2 یونس اوزیل نایب قهرمان جهان در سال 2014 از ترکیه را مغلوب کرد. بیابانگرد برای حضور در دیدار فینال باید در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی گیران سوئیس و بلغارستان کشتی بگیرد.

در وزن 98 کیلوگرم سید مصطفی صالحی زاده در دور نخست با نتیجه 12 بر 6 آهیلا تاماس از رومانی را شکست داد وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده ایوان ایوانوف و گوری الیس از بلغارستان می رود.

در رقابت های کشتی آزاد و در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول با نتیجه 10 بر صفر از سد سدوجلی کاستریوت از کوزوو گذشت و در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با برنده کشتی گیران ایتالیا و آلمان روبرو می شود.

در وزن 125 کیلوگرم نیز یداله محبی در دور نخست با نتیجه 13 بر 3 اینکار یرموخامبت از قزاقستان را شکست داد وی در دور بعد برای حضور در دیدار فینال به مصاف دیمیتار کومچیف از بلغارستان می رود.

ساعت 15 تا 15:30: وزن کشی اوزان 71، 80 و 98 کیلوگرم فرنگی (افشین بیابانگرد و مصطفی صالحی زاده) و 57، 86 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد( رضا اطری و یداله محبی)

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی ، بلغارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار