مدیرعامل شرکت عمران اندیشه گفت: شهر جدید اندیشه در زمره 330 شهر ایمن دنیا قرار گرفته و این مهم به واسطه زیرساخت‌های زیربنایی و روبنایی مطلوب در این شهر محقق شده است.

محمد آیینی، مدیرعامل شرکت عمران اندیشه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعیت مطلوب زیرساخت‌های زیربنایی و روبنایی در شهر جدید اندیشه اظهار کرد: استاندارد فضای سبز شهری 9 متر است و این در حالی است که شهر جدید اندیشه از فضای 16.5 متری برخوردار است. در کنار آن سیمای زیبای شهر، معماری نوین و اصولی این منطقه، جاده‌سازی و راه‌ها و محورهای مواصلاتی مهندسی، همگی مؤید تراز شهر جدید اندیشه در چارچوب‌های فنی، مهندسی و اصولی است.

وی در ادامه افزود: همین زیرساخت‌ها و امکانات شهری باعث توانمندی این شهر در حفظ و نگهداری شهروندان و میل و رغبت آن‌ها به استمرار سکونت در چنین محدوده‌ای شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق افق پیش بینی شده در عرصه جمعیت برای شهر جدید اندیشه تا پایان امسال باید این منطقه به سقف 117 هزار نفری جمعیتی دست یابد و در حال حاضر 110 هزار نفر از این میزان مقرر، محقق شده است.

آیینی در پایان تأکید کرد: به طور طبیعی زمانی که شهر از وضعیت مطلوبی در ارائه امکانات و الزامات شهری و رفاهی برخوردار است، رضایتمندی و انگیزه برای حضور و استمرار سکونت در آن نیز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار