شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات 5 اردیبهشت با 151 واحد رشد از نیمه‌ی کانال 66 هزار واحدی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،در ساعات اولیه معاملات امروز بورس و اوراق بهادار تهران تعداد 137 هزار و 329 سهم اوراق بهادار به ارزش 302 میلیارد و 912 میلیون ریال در 19 هزار و 318 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اولیه معاملات امروز با 151 واحد رشد از نیمه‌ی کانال 66 هزار واحدی صعود کرد.

روند مثبت در تالار شیشه‌ای در حالی ادامه دارد که شاخص در روزهای گذشته با روند منفی روبه‌رو شده و ا ز کانال 72 هزار واحدی سقوط کرده است.

به نظر برخی از کارشناسان قطعی شدن موضوع کاهش نرخ سود بانکی می‌تواند نفس تازه‌ای به بازار سرمایه ببخشد و رونق را به این بازار بازگرداند.

کاهش نرخ سود بانکی، حمایت بجای حقوقی‌ها از بازار و حمایت مسولین از بازار سرمایه می‌تواند روزنه‌ی امیدی را برای رشد بازار در سهامداران ایجاد کند.

حال سوال این است که آیا کاهش نرخ سود بانکی می‌تواند به تنهایی چاره‌ساز مشکلات بورس باشد؟

شاخص قیمت(وزنی-ارزشی) با رشد 66 واحدی به 28 هزار و 545 واحد و شاخص کل(هم وزن) با رشد 4 واحدی به 10 هزار و 164 واحد رسید.

پر بیننده‌ترین نمادهای امروز شامل گروه بانکی‌ها،و گروه خودرویی‌ها می‌شود؛بیشترین تاثیر را در شاخص بورس نمادهای شبندر و شپنا داشته است.

شاخص فرابورس نیز با 6 واحد رشد آیفکس را به 755 واحد رساند.

پر بیننده‌ترین نمادهای فرابورس شامل فولاد هرمزگان و پالایش نفت تهران بوده و بیشترین تاثیر را در شاخص فرابورس نمادهای شتران و زاگزرس داشته‌اند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: بورس ، ارزش ، سهم ، اوراق ، بانک ، فرابورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار