کارشناس انگلیسی تاکید کرد سیاستمداران در آمریکا تحت نفوذ لابیهای صهیونیستی و گروههای افراطی هستند.

به گزارش سرویس بین المل باشگاه خبرنگاران،  رادنی شیکسپیر در گفتگو با شبکه تلویزیونی پرس تی درباره قتل سیاهپوستان به دست پلیس آمریکا گفت: تصاویر مربوط به قتل سیاهپوستان به دست پلیس نژادپرست آمریکا نشان می دهد پلیس سفیدپوست آمریکا دچار نوعی مشکل روانی است زیرا در هیچ کدام از این مواد فرد قربانی مسلح نیست و هیچ تهدیدی برای پلیس محسوب نمی شود و در اغلب موارد فرد در حال فرار کردن تیر می خورد. در همه این موارد دلایلی که پلیس برای تیراندازی یا قتل فرد سیاهپوست اعلام می کند، بی اساس است.
وی در عین حال افزود:  البته این وضع ناشی از رواج فرهنگ خشونت و استفاده از اسلحه در جامعه آمریکاست که هر سال جان هزاران نفر را می گیرد. با وجود اینکه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا قول داده بود با مسئله نژادپرستی مبارزه کند اما او به این وعده عمل نکرده و علت این است که رؤسای جمهور و سیاستمداران در آمریکا اغلب تحت نفوذ و کنترل لابیها و بنگاههای اقتصادی هستند. بنابراین آنها بیشتر از آنکه برای منافع ملی و مردمی که به آنها رای داده اند کار کنند، برای منافع لابیهای و حامیان مالی خود کار می کنند.
شکسپیر در بخش دیگری از این گفتگو خاطر نشان کرد: اوباما تحت کنترل نیروهای اجتماعی خشونت طلب و تندروی داخلی و جنگ طلبان صهیونیست اسرائیلی در خارج از آمریکا قرار دارد. بنابراین هیچ جای تعجب ندارد که او نمی تواند کاری برای مقابله با خشونت و نژادپرستی پلیس انجام دهد. این واقعیت نظام سیاسی در آمریکاست. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار