بورس‌های آسیایی امروز نوسان داشتند به طوری که شاخص در بورس استرالیا با افزایش مواجه شد.

نوسان شاخص سهام در بورس‌های آسیاییبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی بلومبرگ، امروز شاخص سهام نیکی در بورس توکیو با یک ممیز هفتاد و نه صدم درصد کاهش معادل یکصد و پنجاه و نه ممیز بیست و هشت صدم واحد کاهش به بیست هزار و بیست و هشت ممیز چهل و پنج صدم رسید.
شاخص سهام هنگ سنگ در بورس هنگ کنگ با  یک ممیز شصت و نه صدم درصد کاهش معادل یکصد و نود و سه ممیز هجده صدم واحد کاهش به رقم بیست و هفت هزار و ششصد و سی و چهار ممیز پنجاه و دو صدم واحد رسید.

بورس استرالیا  وضعی برخلاف هنگ کنگ داشت به طوری که شاخص سهام اس اند پی دویست در بورس سیدنی با یک ممیز پنجاه و چهار صدم درصد افزایش معادل هشتاد و نه ممیز نود و سه صدم واحد افزایش به پنج هزار و نهصد و سی و چهار ممیز هفتاد و دو صدم واحد رسید.

شاخص سهام شانگهای کامپوزیت با یک ممیز چهل و شش صدم درصد افزایش معادل یکصد و بیست و سه ممیز شصت و پنج صدم واحد افزایش به سه هزار و چهارصد و نود و دو ممیز شصت و هشت صدم واحد رسید.

شاخص سهام کاسپی در بورس کره جنوبی با هشتاد و دو صدم درصد کاهش معادل هفده ممیز هفتاد و پنج صدم واحد به دو هزار و یکصد و پنجاه و پنج ممیز شصت و شش صدم واحد رسید.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، نوسان ، بورس ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار