معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا به فضای مجازی مراجعه کند و از "واقعه طبس" و از جنازه سوخته کماندوهایش عبرت بگیرد.

آمریکا از

سردار سرتیپ "محمدعلی آسودی" معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره "واقعه طبس" در 5 اردیبهشت 59 و شکست ایالات متحده آمریکا در این عملیات اظهار کرد: یک بار دیگر قدرت خداوند در جایی که لازم بود اثبات شد و خداوند متعال از انقلاب اسلامی همانند کعبه پاسداری کرد.

وی ادامه داد: در عملیاتی که آمریکایی‌ها در اوایل انقلاب با نام "پنجه عقاب" یا "دلتا" طراحی و برنامه‌ریزی کرده بودند عقبه آن چندین ماه تمرین مداوم بود و عصر روز چهارم اردیبهشت ماه تجهیزات نظامی از جمله هواپیما و هلیکوپتر و 90 کماندو  به قصد حمله به تهران از طریق حمله نظامی به طبس عملیات خود را انجام دادند و با توجه به شرایط اوایل انقلاب به حرکت خود ادامه دادند که خداوند یکبار دیگر با بهره‌گیری از کوچکترین مخلوقات یعنی "باد" و "طوفان شن" ضربه‌ای مهلک بر پیکره ابرقدرت جهان وارد کرد.
 
سردار آسودی تأکید کرد: توفان‌ها و باد چنان ضربه‌ای بر استکبار وارد کرد که آن‌ها (ایالات متحده آمریکا) به هیچ عنوان آن را پیش‌بینی نکرده بودند و با آن همه امکانات و هواپیما در صحرای "طبس" به طور کامل پرس و له شدند و این موضوع باید درس عبرتی برای استکبار جهانی باشد.
 
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی‌ها بسیار پرو هستند و با وجودی که بارها شکست خوردند اما تجارب احمقانه خود را تکرار می‌کنند و بازهم متحمل شکست می‌شوند.

وی گفت: چون انقلاب اسلامی از آن خداست خداوند از آن پاسداری می‌کند و آمریکایی‌ها با پرویی تمام توطئه می‌کنند وشکست می‌خورند.

سردار آسودی با اشاره به شکست ایالات متحده آمریکا در کودتاهای پس از انقلاب، 8 سال دفاع مقدس و نبردهای اخیر جنگ تحمیلی و ماجرای کشتی بریجتون و شکست از شهید نادر مهدوی در مهر سال 67 یادآور شد: آمریکایی‌ها در لبنان، عراق، افغانستان، یمن و سوریه توطئه کردند و شکست خوردند اما عبرت نمی‌گیرند.
 
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان داشت: پیغام ما به آمریکایی‌ها این است که خوب است شما تاریخ را ورق بزنید و به 5 اردیبهشت 59 برگردید و در فضای مجازی جنازه سوخته شده کماندوهایتان را ببنید و عبرت بگیرد و باید به خانواده قربانیان آمریکایی گفت که سیاستمداران دموکرات و جمهوری خواه با بی‌عقلی فرزندان شما را به قربانگاه می‌برند.

وی در پایان با اشاره به پاسداری خدای متعال از انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب و انسجام ملت ایران در حراست از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن شماره 1 ملت ایران بوده و به این کشور نمی‌توان اعتماد کرد و باید مراقب بود و تکرار بازخوانی 5 اردیبهشت 59 درس خوبی برای سردمداران کاخ سفید است.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۱:۳۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
زنده باد سردارانمان ..
آخرین اخبار