اصفهان؛

كلاهبردار حرفه اي با 280 ميليارد ريال كلاهبرداري دستگير شد

فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري فردي كه با جعل عنوان و با جلب اعتماد و اغفال يكي از شركت هاي تجاري بالغ بر 280 ميليارد ريال كلاهبرداري کند ،خبر داد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، سردار" عبدالرضا آقاخاني" به خبرنگار ما گفت: در پي شكايت مسئولان يكي از شركت هاي تجاري به پليس آگاهي مبني بر اينكه فردي با جعل عنوان از آن شركت كلاهبرداري كرده است موضوع به صورت ويژه و تخصصي در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات و بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد كه اين فرد توانسته با سوء استفاده از نياز شركت به ارز براي واردات كالا ، اقدام به صحنه سازي و ارتباط هاي دروغين تلفني با رئيس يكي از بانك هاي كشور كرده و با جلب اعتماد مسئولان اين شركت و اغفال آنها مبلغ 280 ميليارد ريال از آنان دريافت كند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: پس از آنكه چندين ماه از تاريخ پرداخت وجوه به فرد مذكور گذشته مشخص مي شود که این فرد تمامي وجوه را به حساب خود واريز كرده است.

سردار آقاخاني عنوان داشت: با شكايت مسئولان شركت پرونده اي ويژه در اين خصوص تشكيل و فرد مذكور در يك عمليات ويژه شناسايي و دستگير شد.

اين مقام انتظامي عنوان داشت: متهم پس از دستگيري در مواجهه با دلايل و مدارك موجود به انجام كلاهبرداري و اغفال مسئولان شركت موصوف اقرار كرد كه با تشكيل پرونده به مراجع قضايي تحويل و روانه زندان شد.

سردار آقاخاني عنوان داشت: توصيه پليس به صاحبان سرمايه و شركت هاي تجاري، اهالي كسبه بازار و عموم شهروندان اين است كه بدون بررسي و تحقيقات كامل و اطمينان از هويت و اصالت افرادي كه به آنان مراجعه مي كنند اقدام به پرداخت وجوه و سرمايه خود به آنان نكرده و در صورت مشكوك شدن در هرمرحله موضوع را با واحد هاي تخصصي پليس در ميان بگذارند


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.