عضو شورای شهر تهران گفت:بهتر است بین مسولان فعال در عرصه های مختلف وحدت کلام و رویه ایجاد گردد و بالاخره مشخص شود که عضویت در شورای شهر شغل محسوب می شود یا خیر.

علیرضا دبیر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر عضویت در شورای اسلامی شهر شغل محسوب می شود پس باید برای همه این گونه باشد نه فقط برای فرد یا افرادی خاص.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طبابایی ادامه داد:به عنوان هیات علمی زمانی که می خواهی مامور به خدمت در شورای شهر شوید گفته می شود که چون عضویت در شورای شهر شغل به حساب نمی آید، پس چنین چیزی امکان ندارد اما در مورد فدراسیون عضو شورا بودن شغل است.

دبیر در ادامه بیان کرد: امیدوارم وزارت ورزش اشتباهی را که در مورد ما صورت گرفت و باعث شد از ورزش دور باشیم را در مورد حسین رضازاده و افرادی مانند وی انجام ندهد.

علیرضا دبیر تصریح کرد: فردی که ریاست فدراسیون را به عهده می گیرد باید انرژی و وقت زیادی صرف کند تا با فدراسیون جهانی و کمیته بین المللی المپیک ارتباط برقرار کند اما افرادی مانند حسین رضازاده، هادی ساعی و رسول خادم زمانی که هدایت فدراسبون را بر عهده می گیرند خود به خود ۷۰ درصد راه را رفته اند زیرا آنها در نگاه بین المللی شناخته شده اند.

وی افزود: ورزشکارانی که روزی قهرمان بوده اند می توانند برای ورزش کشور مفید باشند و باید از تجربیات شان در این عرصه سود برد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم وزارت ورزش اقدامات لازم را انجام داده و با هماهنگی با سازمان کل بازرسی کشور و شورای حل اختلاف مشکل را برطرف کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار