مرزبان: احساس ما کوه ها را جابجا می کند/ شرافت فوتبالی برنده را مشخص می کند

مربی تیم ملی پدیده به احساس قوی تیمش اشاره کرد و گفت: شرافت فوتبالی تنها عاملی که برنده را مشخص می کند.

مرزبان: احساس ما کوه ها را جابجا می کند/ شرافت فوتبالی برنده را مشخص می کندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: بازی لیگ برای ما دارای شرایط خاصی است، سه بازی حساس انجام دادیم و موفق به کسب امتیاز شدیم.
 
وی افزود: از خط قرمز جدول جدا شده و این پیام را به مشهدی ها دادیم که تیم قوی داریم.
 
مرزبان در ادامه افزود: برای سال آینده استقلال آنالیز شده و با کیفیت بهتری به دیدار هواداران خواهد آمد و چنانچه مسائل مربوطه به تیم ملی و استقلال نبود، استقلال شرایط بهتری داشت.
 
وی در خصوص بازی با استقلال گفت: این بازی برای استقلال خیلی مهم است و ادامه برنامه های لیگ را برایش مشخص می کند.
 
مرزبان در ادامه خاطر نشان کرد: البته استقلال دارای استرس است تا بتواند مقابل تیم پدیده فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد و امیدوارم بازی با کیفیتی را جلوی استقلال به نمایش بگذاریم.
 
مربی تیم ملی پدیده در ادامه تاکید داشت: گاهی اوقات در زندگی می توانید بدون پرداخت پول و هزینه ای برنده باشید و آن هم زمانیست که شرافت فوتبالی داشته باشید.
 
وی در خصوص تیم خود گفت: ما تیم متحدی داریم و حاضر نیستیم یک قدم عقب برویم و احساس بزرگی که تیم ما دارد کوه ها را جابه جا می کند به همین علت می خواهیم با تمام وجود همه امتیازات را از آن خود کنیم.
 
مرزبان در خصوص وضعیت بازیکنانش گفت: مهدی خیری، مصدوم است، رضا ناصحی، از بازی محروم شده است زوران مچ پایش مشکل پیدا کرده و معلوم نیست که حضور پیدا کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مرزبان ، فوتبال ، تیمش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار