نیما عالمیان:

با 13 برد تنها از مقدماتی عبور کرده ایم/ بعد از مسابقات جهانی عازم آلمان می شویم

ملی پوش اعزامی تنیس روی میز به رقابتهای قهرمانی جهان گفت: در جهانی میدان به اندازه ای سخت است که بعد از 13 برد تازه از مرحله مقدماتی عبور خواهیم کرد.

با 13 برد تنها از مقدماتی عبور کرده ایم/ بعد از مسابقات جهانی عازم آلمان می شویمنیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد، مسابقات قهرمانی جهان آوردگاه سختی برای پینگ پنگ بازان ایران است250 کشور جهان در آن شرکت می کنند و شرایط به گونه ای است که اگر موفق شوی 13 پیروزی کسب کنی توانسته ای از جدول مقدماتی بالا بیایی و اصل کار بعد از این مرحله و در جدول اصلی آغاز می شود.
 
وی ادامه داد: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم، اردوی مجارستان و حضور در رقابت های لوگزامبورگ تدارک مناسبی برای مسابقات قهرمانی جهان بود و تمام این امکانات را مدیون احمد سعادتمند سرپرست فدراسیون هستیم که با توجه به زمان کمی که به فدراسیون آمده اند بهترین شرایط را فراهم کردند اما رقابتهای قهرمانی جهان میدان آسانی نیست و کسب نتیجه دشوار است نباید انتظار بالایی داشته باشیم.
 
ملی پوش تنیس روی میز کشورمان که به همراه نوشاد عالیمان موفق شد در رقابتهای بین المللی لوگزامبورگ به عنوان قهرمانی در بخش تیمی برسد، درباره این پیکارها گفت: حضور در لوگزامبورگ بعد از وقفه چند ماهه ای که در مسابقات بین المللی داشتیم  تجربه خوبی بود، بازیکنان قدرتمندی شرکت کرده بود به ویژه از کشورها سوئد و فرانسه که تدارک مناسبی برای رقابت های قهرمانی جهان چین شد.
 
عالمیان در انتها در کمپ اشلایگر آلمان خبر داد: طبق برنامه ریزی قرار است بعد بازگشت از رقابت های جهان چین برای تمرین همراه تیم ملی به کمپ اشلایگر آلمان برویم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار