ملی پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: در مسابقات لوگزامبورگ علت اصلی ناکامی من قرعه بود اما برای جهانی روحیه ام را نباخته و آماده ام.

پوریا عمرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قبل اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان چین اظهار کرد: در مسابقات بین المللی لوگزامبورگ شانس با من یار نبود و در اولین مسابقه قرعه ام به بازیکنی خورد که کات کش بود و بازی با این پینگ پنگ بازان بسیار دشوار است به همین دلیل شکست خوردم و به جدول بازمانده ها رفتم. 
 
وی ادامه داد: در گروه بازنده ها هم بازیکنان لوگزامبورگ، ایرلند و یونان را شکست دادم اما در کل نتوانستم نتیجه قابل قبولی بگیرم. 
 
عمرانی خاطر نشان کرد: حضور در پیکارهای لوگزامبورگ بعد از وقفه 4 ماه در رقابت های برون مرزی بود و تدارک مناسبی شد تا برای رقابتهای قهرمانی جهان آماده شویم از سعادتمند سرپرست فدراسیون تشکر می کنم که شرایط خوبی را برای تمرین فراهم کرد قبل از لوگزامبورگ هم اردویی را در مجارستان داشتیم خوب بود و تاثیر زیادی در آمادگی ما داشت. 
 
ملی پوش تنیس روی میز بیان کرد: رقابت های جهان چین، میدان سختی است اما تمام تلاشم را به کار می‌بندم تا بتوانم بهترین نمای را داشته باشم. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.