علی رضا الهاکی گفت: تیم ملی بدمینتون در صورت تامین بودجه با 8 ملی پوش عازم رقابت‌های آسیایی می‌شود.

علی رضا الهاکی سرپرست انجمن بدمینتون ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن بدمینتون ناشنوایان رای شناسیایی ورزشکاران ناشنوا 16 اردیبهشت در تهران فراخوان زده  است. نفرات برتر خانم و آقا  با برگزاری مسابقه مشخص و به اردوی تیم  ملی دعوت می‌شوند. 

وی ادامه داد: تیم ملی بدمینتون ناشنوایان مهر ماه مسابقات آسیا اقیانوسیه چین تایپه را در پیش دارند. اردوهای تیم ملی پس از شناسیایی افراد برتر از اواخراردیبهشت ماه به صورت مقطعی برپا می شود. 

وی بیان کرد: تیم‌های ملی مردان و زنان بدمینتون باز سال گذشته در رقابت‌های چین تایپه شرکت و عملکرد مناسب داشتند. سال گذشته چهار مرد و چهار خانم از سوی انجمن به رقابت‌ها اعزام  شده‌اند.

در مسابقات مهرماه سال جاری در صورت تامین هزینه‌های مالی با 8 ملی پووش خانم و آقا اعزام  می‌شویم، در غیر این صورت 2 بدمینتون باز آقا و 2 بدمینتون باز ناشنوا خانم از سوی انجمن به رقابت‌های آسیا-  اقیانوسه چین اعزام  می‌شود. 

وی ادامه داد: رقابت‌های سال گذشته تاثیر مثبتی در عملکرد بازیکنان داشته است البته در این مسابقات شناختمان نسبت به سطح  فنی و جایگاه ملی‌پوشان بیشتر شده  است. 

الهاکی افزود: حضورمان در رقابت‌های آسیا-  اقیانوسه چین تایپه بسیار مهم است. تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا نتیجه‌ای  شایسته کسب کنیم. 

وی ادامه داد: تیم ملی بدمینتون بانوان نسبت به مردان ملی پوش در سطح  فنی و تجربه پایین‌تری قرار دارند با برنامه‌ریزی‌های بلند مدت و منظم علاوه بر تقویت مردان بدمینتون باز تیم  ملی بانوان را حمایت و به سطح فنی مناسب نزدیک می‌کنیم.
 
الاکی افزود: انجمن بدمینتون نانشنوایان در سال جاری از حامی مالی مناسب بی‌بهره است. 
در شرایط  فعلی فدراسیون ناشنوایان تیم را حمایت و هزینه‌های ملی پوشان را تامین می‌کند. 

سرپرست انجمن بدمینتون ناشنوایان افزود: متاسفانه حامی مالی که سال گذشته انجمن را حمایت کرده است امسال به پشتیبانی از تیم‌های ملی ببدمینتون ناشنوایان تمایل ندارد. 

امیدوارم مجموعه و یا ارگان خاصی انجمن بدمینتون ناشنوایان را برای حضور تیم‌های ملی در رقابت های آسیا- اقیانوسه چین تایپه حمایت کند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.