مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد

پنج‌شنبه آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های ارشد فراگیر پیام نور

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور تا روز پنج‌شنبه 3 اردیبهشت ماه مهلت دارند کارت خود را دریافت کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه پیام نور و برگ راهنمای آزمون مذکور از سایت دیروز سه‌شنبه یک اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است. 
 
وی افزود: کلیه ثبت نام کنندگان این آزمون موظفند با مطالعه دقیق اطلاعیه سازمان سنجش و اطلاعیه کشور درباره تاریخ و نحوه‌ی دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین آگاهی از محل برگزاری آزمون که هم اکنون در سایت سازمان قرار دارد تا روز پنج‌شنبه 3 اردیبهشت ماه می‌توانند به سایت این سازمان مراجعه و با رعایت دستورالعمل مربوط نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون خود و برگ راهنما اقدام کنند. 
 
وی در ادامه بیان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز از تعداد 80 هزار و 509 داوطلب ثبت نام کننده تعداد 28 هزار نفر داوطلب نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام کردند. 
 
وی گفت: این آزمون در صبح روز جمعه 4 اردیبهشت ماه در 101 شهرستان کشور برگزار می‌شود. 
 
وی اظهار داشت: فرایند برگزاری این آزمون از ساعت 8:30 صبح روز جمعه 4 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و درهای ورود به جلسه آزمون بسته خواهد شد. 
 
وی در پایان گفت: برای حضور در جلسه آزمون به همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.  
 
مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: سؤالات دروس امتحانی هر یک از رشته‌های امتحانی به صورت تستی چهار گزینه‌ای است. 




انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار