مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی واحدهای مسکن مهر پردیس تمامی اراضی این شهر به مبلغ 2 هزار میلیارد تومان به بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی واگذار شد.

حسن ولی پور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه با بانک مسکن و وزارت راه و شهرسازی توافق مهمی منعقد کرده‌ایم، گفت: از محل دارایی‌های شهر پردیس برای تامین خدمات زیربنایی و روبنایی 2 هزار میلیارد تومان در دو مرحله اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه افزود: در مرحله اول یک هزار میلیارد تومان به پروژه‌هایی که آماده بهره‌برداری و فوری هستند اختصاص می‌یابد.

وی اظهار داشت: در مرحله اول هزار میلیارد تومان و در مرحله دوم نیز هزار میلیارد تومان دیگر با بانک مسکن توافق به عمل می‌آید که با این اقدام همه امکانات زیربنایی و روبنایی شهر پردیس تامین خواهد شد.

ولی پور تصریح کرد: در گذشته متقاضیان خود تمامی آورده‌های مربوط به تامین خدمات زیربنایی و روبنایی را پرداخت می کردند که به دستور وزیر راه و شهرسازی و تمهیدات شرکت عمران این خدمات از سوی فروش اراضی ملکی تامین می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: با این اقدام میزان آورده متقاضیان و هزینه‌های مربوط به آماده‌سازی محوطه و خدمات زیربنایی و روبنایی کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس یادآورشد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر در پردیس به 62 درصد رسیده و هر هفته بیش از 10 تا 12 هزار واحد مسکن مهر در فاز 3 پردیس افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار